ik dacht eerder Janine en Mike, dat ze daarom zo vijandig tegen elkaar doen, haat en liefde liggen soms dicht bij elkaar. Janine en Anton zou toch wel de genadeklap zijn voor Bianca
Dan zou je hetzelfde kunnen zeggen over Mike en Lorena....Die twee kunnen elkaar ook echt niet uitstaan. Mike heeft ook wel eens dicht bij Lorena staan schreeuwen tegen haar waarna ik dacht: en nu gaat hij haar zoenen.....! Moest gisteren wel lachen om Bing en Lorena. Bing zat verlekkerd naar haar (en haar borsten) te kijken en Lorena begreep er helemaal niks van. Zal mij benieuwen hoe ze vanavond reageert na die kus. Er gaat ook vast nog wel eens iets met Bing gebeuren nu hij alles maar zegt en doet......Dat gaat vast niet lang goed.... Al vind ik het wel leuk om te zien hoe iemand nu alles uit het leven probeert te halen en er ook echt van geniet.
Hahahaha Nee, hij is aan zijn tweede leven begonnen nadat hij de dood in de ogen heeft gekeken. Hij wil nu echt alles uit zijn leven halen en hij heeft besloten om alles te doen en te zeggen wat HIJ wil.
Of er is iets mis met zijn hormoonhuishouding door de behandelingen? Ik vind Lorena hilarisch. Dat ze Mike vriendelijk bedankt als hij zegt dat ze kan doodvallen
Dat vond ik ook wel heel grappig! Zij speelt het best goed hoor. Schijnt dat ze in het echte leven erg intelligent is.
Brr ik krijg een beetje de kriebels van de 'nieuwe' Bing.. Wat kan hij een arrogantie uitstralen zeg..
In het echt is ie ook behoorlijk arrogant! Hij woont in Rotterdam (en ik ook) en zie hem vaak genoeg lopen..jemig wat een kop zeg.. alsof ie alles is.. Dus da's niet geacteerd whehehe..
Dat zou wel een realistisch beeld geven, ik herken het namelijk van mijn moeder, die was ook totaal zichzelf niet meer toen ze in behandeling was
vanavond weer gtst! ik vond het wel sneu voor sjoerd.. als ik sjoerd was had ik me half broer nooit vergeven en kon rikki het lekker bekijken
Lorena vind ik ge-wel-dig!!!!!!!!!! hahah echt zo droog! Bing vind ik ook super irritant en ik hoop dat Aysen hem vanavond gedumpd heeft, kon het niet zien vanavond dus ik wacht met spanning op morgenochtend 11 uur. *lang leven de vakantie*