** GTST topic 2012!! Deel 2 **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Volgens mij zijn ze wel echt maar snel overgetypt ( zijn uit de 2 wekelijkse tvgids) als t goed is

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Familiegeheim van de bouwers is toch dat Janine de moeder van Tim is?

3. Ja dat zou goed kunnen.. En toevallig slaapt Janine nou bij de Bouwhuisjes! hihi

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee hoor. De moeder van Tim heet Julia.

Anders zou het echt niet kloppen als Janine zelf ook niet eens weet dat ze nog een kind heeft gebaard.....

Dan zou je ook kunnen zeggen dat Sjoerd misschien niet de echte zoon van Anton blijkt te zijn.

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    maa familie geheim van de bouwers?

gign toch om familiegeheim van rik

6. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Heeft danny niet nog ergens een kind rondlopen???? :)

7. Be Happy

En dat is ook zo. Het familiegeheim van Rik en niet van de Bouwhuisjes, daar gaat het om.

Ben erg benieuwd naar dat geheim.

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel kijkplezier dames! :D

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hoe is het afgelopen met dat nep congres in de Rozenboom? Ik heb gezien dat ze met zn allen stonden te wachten, maar er kwam niemand. En Mike en die man spraken mekaar in het park. Maar daarna? Is er nog iets over gezegd of is het gewoon niet meer aan bod gekomen?

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lorena belde die Dulac op.. om info in te winnen waar ze nou bleven.. Maar toen ontmoette ze elkaar idd in het park.. daarna kwam Mike dus naar de Rozenboom.. ringtone ging over..en toen dacht ze iets te horen..bleek het de telefoon van Mike te zijn die achter d'r stond.. Lorena weet nu dat hij het gedaan heeft.. maar hij logeert nog wel in de Rozenboom als het goed is in die bruidssuite wat ze afgesproken hebben.. Sjors is inmiddels ook op de hoogte want die zei vandaag: Mike wat doe je hier? Owja.. je komt voor het congres voor Klootviolen, die bestaat namelijk ook niet :D

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bram Bouwhuis: geboren op 18 november 2011??

Haha jonger dan mijn meisje, maar het was overduidelijk dat de Bram van vanavond een stukje ouder is ;)

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    net zoiets als Lana, in GTST werd ze geboren in precies dezelfde tijd als mijn dochter. Sjors zei gister dat Lana 4 was. nou, mijn dochter is maar 2,5 ;)

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Oh oke, dat heb ik zelf ook allemaal gezien. Raar hoor, eigenlijk zijn ze dus voor een mega deal opgelicht en hun gasten eruit gezet en ze doen alsof het normaalste zaak van de wereld is? Hmm tja, tis een soap haha. bedankt voor de toelichting.

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ach en volgende week is ze 12 en zwanger :D

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Zolang dat maar over Lana gaat en niet over mijn dochter :D

16. Be Happy

Maar dat is een beetje het kromme van een soap/GTST...

Het ene moment loopt de tijd precies gelijk aan ons (denk aan Sinterklaas en Kerstmis, het EK/WK Voetbal enzo) en het volgende moment vliegt de tijd daar voorbij......

Moest wel even lachen om de term Klootviolen wat Sjors tegen Mike zei....:D

Hmmmm....misschien probeert Nina Mike wel af te kopen realiseer ik me nu. Dat ze eerlijk zegt tegen hem dat ze nog steeds zwanger is, maar niet wil dat hij er wat mee te maken krijgt. En dat ze hem daarom wel een flinke som geld geeft. Maar dan moet hij in ruil daarvoor dus wel uit de buurt van Nina, Noud en de baby blijven.

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat ging over Lana haha.

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wat is het stil.......

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 4 maart
    Mike wordt door Lorena uitgedaagd. Sjors en Aysen beconcurreren elkaar om Bings aandacht. Jef beweert stellig dat hij blij is om weer thuis te zijn, maar Nuran twijfelt hieraan. Rik zoekt naar een creatieve oplossing voor Jefs probleem.
    Dinsdag 5 maart
    Lorena heeft een fijne verrassing voor flirtende Mike. Rikki ontdekt een opleiding die ze wel zou willen volgen. Sjoerd moet een volgend tentamen leren en kan dat niet zonder drugs, alleen is zijn geld op. Aysen ziet een mogelijkheid om van Sjors af te komen.
    Woensdag 6 maart
    Sjoerd moet zorgen dat hij zichzelf niet verdacht maakt. Lorena ziet een nieuwe kans om Wiet in diskrediet te brengen. Nina probeert het vertrouwen van Lucas terug te winnen, maar Lucas blijkt een stijfkop.
    Donderdag 7 maart
    Mike ontdekt iets over Sjoerd en gaat op onderzoek uit. Rikki probeert erachter te komen of Wiet soms weer aan het doordraaien is. Rik houdt geheim hoe Jef hem aan de vrouw probeert te brengen. Nuran ontdekt Riks plan en probeert hem te stoppen.
    Vrijdag 8 maart
    Bij het regelen van de scheiding worden Ludo en Janine allebei zo emotioneel, dat het tot een zoen komt. Sjors krijgt te horen wat Bing van Aysen wil en is verbijsterd. Nina kan niet begrijpen dat Lucas sympathie heeft voor Wiet..

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

Rik houdt geheim hoe Jef hem aan de vrouw probeert te brengen.

huh?? :( Rik aan de vrouw? die heeft Nuran toch al?

beetje krom geschreven

Deel Deze Pagina