Het wordt echt stom vanavond. Sjoerd moet gewoon weer normaal doen en Tim en Wiet klonken goed samen.
Dat zingen moet echt stoppen in GTST... tjee man, niet om aan te horen. Vreselijk irritant. En wat is de beeb van Nina ineens gegroeid! Groeispurtje overnight!
Vraagje.. Laura zei tegen Ludo 'je wordt opa' en hij zei volgens mij 'dat ben ik al' Wie is zijn kleinkind dan? Van wie?
Lucas en valentijn zijn de kleinkids van Ludo ohnee wacht stefano was toch stiekum zn broer toch? Weet niet meer precies maar in iedergeval valentijn
Lucas is Ludo's kleinzoon, hij is de zoon van Stefano.. en Stefano is weer de zoon van Ludo....... Ja beetje ingewikkeld En natuurlijk Valentijn! Die was ik even vergeten!
Janine was toch met Stefano naar bed geweest zonder dat ze wist dat Stefano de zoon was van Ludo........ maar zij is dus ook de moeder van Nina..dus Nina is Lucas' halfzus in feite..
Nee Stefano is zijn zoon.. en die Hugo Metsers (hoe ie in de serie heette ben ik even kwijt.. die blonde man met die krulletjes..beetje kriegel persoon..) is Ludo's broer..
Nee volgens mij ook broer hoor. Die dame die Rikkie speelt moet het vooral bij acteren houden...die heeft echt geen fijne zangstem!
Heb even gegoogled wel grappig was een hoop ohja! Das waar! De smuldorado wie kent hem nog, maar stefano en ludo zijn halfbroers zelfde vader
Nick was toch z'n zoon en hij heeft met Charlie Valentijn. En die Stefano bleek toch z'n broer, en die Marcus is ook een broer. Benieuwd wanneer hij terug komt, zou wel toch? En die mag Maxime weer niet geloof ik, las ik ergens.. Haha die buik ineens van Nina! Ehm groeispurt? Rikki en Tim nee zing maar niet meer samen..,
Owja halfbroers..zo was het! Pff.. he jakkes.. zie mij al met de broer van mn vent gaan..gatverredamme nee zeg..! Ja die Sanders familie is best ingewikkeld! Die hebben een flinke stamboom Marcus zou geloof ik nog terugkomen ja..maar wanneer... Net als die Nick..! Ik dacht toen die scene met die auto .. van JA SPANNEND! Was het maar voor heel even..BAAL! En Rikki.. ga alsjeblief normaal acteren en niet zingen! Klinkt niet!
Nina is van Janine en Ludo en Lucas van Janine en Stefano. Dus Ludo is de oom van Lucas en Nina en Lucas zijn half broer en zus maar ook neef en nicht. Want Stefano en Ludo zijn broers. Ingewikkeld?