** GTST topic 2012!! Deel 2 **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Oja Valentijn, dat is toch het zoontje van Charlie? Die was ik inderdaad even vergeten. Of verdrongen wellicht :)

2. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Soms moet ik ook even nadenken wie nou wat van wie is bij die Sanders.
    Lijkt wel of Ludo Maxime toch een beetje observeerd. Lekker voor dr hehehe...Dat zanggedoe hoeft van mij ook niet hoor. Mijn vriend zat naast me op de bank en ik zei: "word ik nu te oud voor gtst?' :)

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wat een geweldige babyshower van Nina, wel 2 gasten, Laura en Sjors wauw hahaha

4. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    het viel mij ook al dat nina opeens een buikje heeft, groeispurt ha ha.. Waarschijnlijk lopen de weken helemaal niet tegelijk want ze is even ver als ik ben want dat viel me toen op.. In de serie gaat ze denk ik heel snel al bevallen

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

en ook zon gezellige sfeer:p

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Is ook wel logisch he? Ze kunnen moeilijk 8 maanden zwangerschap volmaken, dan wordt gtst wel heeeeel erg saai :D

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd of er nog een babyshower voor mij word georganiseerd! Zal ook niet veel vrienden op bezoek krijgen, heb er niet veel :p :p

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier is het voor mij wel toen georganiseerd. Was echt leuk! Een totale verassing. Samen lekkere dingen gegeten, leuke spelletjes en gewoon vrolijk gekletst. Bij mij waren er ook niet zoveel mensen, 7 meiden en het was echt leuk! Ik hoop dat jij er ook een krijgt.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zie mijn schoonzusje er wel voor aan om dat te organiseren.. ze kwam ook al met het idee om voor mn pa een themafeestje te organiseren en voor haar eigen verjaardag kwam ze ook al met een thema.. dus hopelijk regelt ze dat voor me :p

Ach ik wacht geduldig af.. :p Voorlopig ben ik nog geen 5 maanden ofzo :p

10. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    ach de zomerstop komt alweer in zicht toch ;) Dan zal Nina vast wel ergens op een spectaculaire wijze bevallen! :)

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat mag wel ietsje eerder ;) en nog steeds zie ik het eigenlijk niet gebeuren

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zomerstop? Dat gaat pas ergens in juni ofzo in hoor.. Duurt hopelijk nog wel even :p

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Weet iemand de spoilers voor deze week?

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja zal ze ff weer naar voren halen

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 4 maart
    Mike wordt door Lorena uitgedaagd. Sjors en Aysen beconcurreren elkaar om Bings aandacht. Jef beweert stellig dat hij blij is om weer thuis te zijn, maar Nuran twijfelt hieraan. Rik zoekt naar een creatieve oplossing voor Jefs probleem.

Dinsdag 5 maart
    Lorena heeft een fijne verrassing voor flirtende Mike. Rikki ontdekt een opleiding die ze wel zou willen volgen. Sjoerd moet een volgend tentamen leren en kan dat niet zonder drugs, alleen is zijn geld op. Aysen ziet een mogelijkheid om van Sjors af te komen.

Woensdag 6 maart
    Sjoerd moet zorgen dat hij zichzelf niet verdacht maakt. Lorena ziet een nieuwe kans om Wiet in diskrediet te brengen. Nina probeert het vertrouwen van Lucas terug te winnen, maar Lucas blijkt een stijfkop.

Donderdag 7 maart
    Mike ontdekt iets over Sjoerd en gaat op onderzoek uit. Rikki probeert erachter te komen of Wiet soms weer aan het doordraaien is. Rik houdt geheim hoe Jef hem aan de vrouw probeert te brengen. Nuran ontdekt Riks plan en probeert hem te stoppen.

Vrijdag 8 maart
    Bij het regelen van de scheiding worden Ludo en Janine allebei zo emotioneel, dat het tot een zoen komt. Sjors krijgt te horen wat Bing van Aysen wil en is verbijsterd. Nina kan niet begrijpen dat Lucas sympathie heeft voor Wiet..

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 11 maart
    Nuran maakt ruzie met Aysen omdat ze het niet eens is met de manier waarop haar zus met Bing omgaat. Lorena bespeelt Wiet zo handig, dat zij aan Lucas gaat twijfelen. Sjors weet een gevoelige snaar bij Bing te raken. Mike hoopt Lorena voor zich te winnen.

Dinsdag 12 maart
    Rikki is heel enthousiast over de auditie die ze mag gaan doen, maar er loopt iets helemaal mis. Mike raakt gefrustreerd als Sjors zich met hem bemoeit. Wiet weet niet meer wie ze moet geloven, Lucas of Lorena? Aysen wil Bing laten zien dat zij de moeite waard is.

Woensdag 13 maart
    Sjoerd heeft vandaag de zorg voor Bram, maar hij is oververmoeid en let niet goed op. Rik regelt een date voor Jef, ondanks de protesten van Nuran. Nina ergert zich enorm aan Janine en kan zich niet meer inhouden.

Donderdag 14 maart
    Rikki komt Bram ophalen, maar waar is haar zoontje en waar is Sjoerd? Anton en Bianca kunnen haar niet geruststellen. Bing heeft mot met twee vrouwen tegelijk; Aysen ergert zich aan zijn koppigheid en Sjors verwijt hem egoïsme.

Vrijdag 15 maart
    Als Nina met spoed naar het ziekenhuis moet, borrelen bij Janine de schuldgevoelens op. Jef blundert bij een leuke vrouw. Mike probeert het netwerk van De Rozenboom te hacken. Wiet heeft heel wat uit te leggen aan Lorena en Sjors..

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Pfff, langdradig!!

Het lijkt wel een soap :D

:p

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Spannend!!!

Ik bedacht me vanmorgen ineens, dat ik het ook nog wel zie gebeuren dat het kindje Nina zo slecht is, dat het overlijd. Ik zie haar echt geen kind opvoeden :p

19. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik zit nu te kijken en dat meisje dat Lana speelt vond er niks aan geloof ik, ze zat gewoon te huilen. 'Kom we gaan naar de speeltuin' 'mama meeeeee *snik*'. maar ja ik zou ook huilen als Bing mij oppakte :)

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whaha nou idd ik zou ook gaan huilen als hij me oppakte brrrr vind het zo'n eng nek!

Deel Deze Pagina