Spoilers 18 maart Nina`s bevalling begint, maar verloopt niet als gepland. Sjors twijfelt of Wiet de waarheid verteld. Lorena wil de laatste stap zetten in haar wraak op Wiet, maar Wiet krijgt hulp uit onverwachte hoek. 19 maart Nina is bang dat Mike zich met haar leven gaat bemoeien. Lorena moet een tegenslag verwerken. Bianca raakt gefrustreerd door Mikes gedrag. Tim twijfelt aan Rikki, omdat ze andere dingen belangrijker vindt dan hun relatie. 20 maart Bing vindt dat Rik en jef overdreven beschermend zijn. Sjors verwijt zichzelf dat het uit de hand gelopen is tussen Wiet en Lorena, en neemt en ingrijpend besluit. Jef hoort wat Frederiques grote levensdroom is. 21 maart Als Sjoerd zich bij de kinderbescherming moet melden is het maar de vraag of hij zich in kan houden. Laura stimuleert Frederique om een waagstuk aan te gaan. Tussen Bing en Aysen ontspoort de situatie flink. 22 maart Sjoerd liegt thuis als hij moet vertellen wat er met Edwins brommer gebeurt is. Mike solliciteert naar een baan in de Rozenboom. Tot Nouds frustratie verloopt de thuiskomst van Nina niet bepaalt vlekkeloos
Heb ze aangepast maar dit klinkt ook niet heel geloofwaardig :. Haal ze van de site van Gtstfanclub maar dat word ook door personen geplaatst dus of alles klopt weet ik niet
Ja ik had het gelezen, maar ik dacht dat je met 'aangepast' bedoelde, dat je een paar dingetjes had veranderd ofzo. Maar ze zijn helemaal anders. Vandaar m'n verwarring
Als Nina's bevalling begint en ze zogenaamd 40 weken zwanger is, dan zit Sjoerd denk ik al drie jaar in zijn examenjaar
hoe zat het ook alee rmet noud en die claim enz...is hij nu "werkloos" of wat was de reden van in de koning werken? voro jef ofzo?
Jeff wilde geloof ik geen claim of iets dergelijks..en toen heeft Noud gezegd dat ie voor niets in de Koning zou gaan werken ofzo..weet ook niet meer precies hoe het nou zat...
Omdat Jeff niet kon werken, en Noud toch nog wat goed wouw maken kwam Noud op het idee om in de Koning te gaan werken voor niks . Jeff was het hier niet mee eens en vond dat hij er gewoon betaald voor moest worden... Nu werkt Noud dus in de Koning. Dat was het volgens mij