Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het bij het tekenen van de scheidingspapieren tot een zoen kwam tussen Ludo en Janine... verkeerd gelezen (?) of heb ik de zoen gemist (?)
Ach Ludo en Janine trouwen vast wel weer.. En Sjors vind ik behoorlijk vervelend worden. Laat Bing lekker met rust en zoek een andere vent op.. Dat gezemel al.. Muts..
Sjors is altijd irritant. Ik heb haar nooit leuk gevonden. Miss goody two shoes...blegh. Hoewel ik haar wel een mooie vrouw vind, ben jaloers op haar handen. Die vind ik zo mooi van die lange slanke vingers hahaha.
Stond bij ons zo in de televisiegids benoemd dat die zou komen, maar idd er kwam maar niks.... en ik vind heel die ''driehoek'' Aysen, Bing, Sjors irritant worden. Sjors die ineens een heel ander type personage is, Bing die volledig doordraait en Aysen vind ik vanaf het begin al irritant, dat ze er maar eens achter komen dat ze Danny heeft vermoord want daar hoor je nooit weer wat van.....
Klopt het stond in de tv gids dat ludo en Janine tot een zoen komen, maar ik vermoed dat ze het wat verkeerd getypt hebben en dat ze bedoelden dat het tussen Sjors en Bing tot een emotionele zoen kwam.
Hahaha idd als er bij atwt wat was kon je het op de klok gelijk zetten dat het binnenkort ook bij gtst zou komen. Al mis ik atwt wel hoor
Kijk nu wel eens naar The Bold.... my god... dat is pas echt erg. Echt hele trieste verhaallijnen, en dan niet triest met tranen. Maar wel om van te huilen
Hahaha ja het blijft bij the bold altijd hetzelfde. Moeder sext met dochters vriend. Of vader van man hahaha
Ik vind het wel fijn dat de spoilers niet helemaal kloppen! Ik kan me namelijk nooit beheersen en lees ze toch ondanks dat ik het helemaal niet wil weten.