Ben benieuwd wanneer Brooke zwanger blijkt te zijn van Oliver de blote bast van Ridge is trouwens niet vervelend. Coca cola lightbreak.
komt vast door haar zwangerschapshormonen, kan ze zich beter uitleven in haar rol wat die amerikaanse soaps betreft: ik heb er een tijd geleden wel eens naar gekeken en viel me toen al op dat daar veel harder naar elkaar geschreeuwd wordt dan hier moest gewoon de tv een stuk zachter zetten.
Vind het eigenlijk allemaal een beetje vervelend worden, ik kijk altijd maar begin me steeds vaker stierlijk te vervelen als ik kijk!
Ik ook..! Dat gedoe lorena & wiet, ludo janine & maxime, bing aysen & sjors! Het is tijd echt de hoogste tijd voor een spannende wending!
Je zag toch duidelijk dat Lorena dat deed .. Pff die Lorena .. En wiet weet toch dat Lucas t ni was omdat hij bij haar was ..
Ik walg nu van Lorena. Vond t wel weer zielig dat Mike haar aan t voor liegen is... Maar nu ze zo doet tegen Wiet.....Ik snap best dat ze haar niet kan vergeven maar waarom doet ze als of.....Gelijk recht voor z'n raap ik hoef je niet wiet en helemaal niet bij me in huis...