Ja hoor , dat kind heeft al een mutsje op en het feest is al begonnen maar de navelstreng moet nog doorgeknipt worden ja hoooooor ......
Ze is toch met 36 weken bevallen? Mijn broertjes en ik ook rond 36/37 weken maar allemaal normaal gewicht. Ik ben heel benieuwd hoe de baby heet.
Ik verbaasde me dat ze het zo goed speelde, had ik echt niet verwacht!!! Zijn er trouwens alweer nieuwe spoilers? Of heb ik die weer gemist?
Jeetje ben nu wel heel benieuwd hoe het heet hahah dat je zo nieuwsgierig kan zijn naar een fictief kind hahaha
Als het maar geen naam is die wij gereserveerd hebben voor een volgende.. haha Misschien heet ze wel Prinses
haha daar zat ik dus ook al aan te denken... eigenlijk over allebij de puntjes die je aangeeft hahaha
Ben ook heel benieuwd naar de naam van het kindje. Zal idd wel iets van prinses zijn. Maxime haar reactie was echt geweldig haha.
Dat kan in het echt ook hoor bij mij duurde bij alle kinderen de bevalling maar een uurtje. Eerste halfuur weeën, gelijk 10 cm ontsluiting en daarna halfuurtje bevalling en klaar (zonder ruggeprik ofzo). Dus alles kan