Had ook geen zin gehad om 24 afleveringen naar een puffende Nina te kijken hoor, en dan nog 3 afleveringen persen
Oh my morgen flipt lorena helemaal. En idd ik vond nina ook wel goed acteren vandaag hoor. Lucas vind ik echt zo'n leuke knul... koetjiekoeee hihihi
Dat zou ik wel leuk vinden, en is ze ook nog een beetje naar opa vernoemd Oh heerlijk die kop van Maxime! En Lorena ook door de mand gevallen! zalige aflevering!
Ik heb de naam Bente en de naam Nikki gehoord.. Geen idee of het één van de twee is, maar vind het beide eigenlijk geen Nina-naam.. Bente vind ik trouwens wel een hele mooie naam!
Ahh dat was wel zwaar zeker ik kan me dus niet voorstellen hoe het is om zolang weeën te hebben, maar alles behalve prettig natuurlijk!
Maandag 25 maart Aysen krijgt te horen dat er een officiële klacht tegen haar is ingediend, maar ze gaat ervan uit dat het allemaal wel los zal lopen. Sjoerd sluit net een cokedeal als Bianca ongevraagd zijn kamer binnenkomt. Wiet probeert Rikki ervan te overtuigen dat Lorena haar bij iedereen zwart loopt te maken. Dinsdag 26 maart Wiet doet haar uiterste best om een auditie voor Rikki te versieren. Mike geniet als hij een overwinning boekt op Laura. Noud voelt zich buitengesloten als Nina hem niet betrekt bij de baby. Rik wil Sjors onderdak aanbieden, maar Nuran weet niet of dat een goed idee is. Woensdag 27 maart Mike speelt op Lorenas gevoel zodat hij haar vertrouwen krijgt. Jef schrikt als Frederique ontdekt dat hij negatief over haar is geweest. Rik heeft een lastige kwestie met Aysen te bespreken. Bing probeert zijn nieuwe vriendinnetje Monica uit te leggen hoe het tussen hem en Aysen zit. Donderdag 28 maart Bianca wil flyers ophangen om Edwins brommer terug te vinden. Sjoerd probeert haar te stoppen. Anton doet een schokkende ontdekking en gaat zelfstandig op onderzoek uit. Mike doet extra charmant om Lorena voor zich te winnen. Noud klaagt tegen Bing over het gedrag van Nina. Vrijdag 29 maart Rikki krijgt de uitslag van haar auditie bij de Pop university. Anton onthult wat hij ontdekt heeft. Sjoerd komt in een gevaarlijke situatie terecht. Jef en alle bezoekers van De Koning ontdekken Frederiques verborgen talent.
huilde maxime nou omdat ze ontroerd was of omdat ze stevig baalt dat nian en janine het weer goedmaakte ??