Ik vind Bente echt de meest stomme schapennaam wat ik ooit gehoord heb.. whaha! Maar smaken verschillen! Ik vind het geen 'Sanders' naam heel gek misschien.. je verwacht van die aparte, luxe/'dure' namen..whaha
Ludo, Janine, Nina en Lucas vind ik ook echt geen bijzondere of dure namen! Dus benthe past wel in dat rijtje.. Maar ik vind het ook echt geen mooie naam!
Nina is ook niet luxe...1 van de simpelste namen die er zijn... en Noud ook.. Nina,Noud en Benthe...Klinkt goed.
Ik vond het een leuke aflevering. Die discussies op facebook daar lag je je helemaal kapot om! Mn man vind gtst drie keer niks, dus heb even gewacht tot vandaag. Heb het vanochtend gezien. Ik vind Bente wel een leuke naam ^_^
Haha, ik zag het hier gisteren al wel voorbij komen, mij was het niet opgevallen, maar dit is wel héél slecht!
Vind het ronduit erg eigenlijk dat ze bij GTST nog met kussens moeten werken om een zwangerschap weer te geven. Voor zover ik weet, zijn er namelijk ook van die zwangerschapspakken (buik + borsten) die je onder je kleding kunt aantrekken als actrice zijnde. Het gevaar van een puntbuik is dan in elk geval weg. Lijkt ook veel echter dan trouwens. Volgens mij moet dit iedereen wel opgevallen zijn. Zat met een half oog naar GTST te kijken en zelfs mij viel het dus op. Dacht echt: wat is dat voor een rare punt op haar buik ?
Misschien ligt ze aan de CTG scan, daar vind ik het nog wel wat op lijken... Niet super, maar ach, tis maar een soap he
Benthe (of is het echt Bente zonder -H) vind ik ook geen gekke naam, ware het niet dat ik een oudtante heb die Benthem heet van achternaam. Dus die naam doet mij aan een achternaam denken.
Waarom heet ze niet Alberts met haar achternaam? Nina is toch getrouwd. Ik vind Bente best een leuke naam. Ik had alleen meer iets in de trant van Noa of Nova verwacht. iig iets met een N.
ik dahct dat ik iets hoekigs zag en het dus de ctg was....want ze keken op de monitor dus ze was aangesloten
nou nou nou, kan ook wel wat mindertoch of niet? bente is een hele gewone best vaak voorkomende naam. hoe zou jij het vinden als we over jou kindje zegen; WHAHAHAHAH WAT EEN ENORME DOMME KOEIENAAM ZEG WHAHAHA. Je zou ook kunnen zeggen dat je de naam gewoon niet mooi vindt
ik vindt het een super mooie naam en komt niet vaak voor en is een naam die niet uit nederland komt maar uit denemarken