Ik ook niet. Kijk de laatste dagen ook weer met een half oog op de TV gericht en de ander op mijn tablet...
Ik denk niet dat Anton voor Maxime kiest, maar dat hijboos wordt op haar hoe zij dat durft te denken en dat hij meer houd van zn vrouw Dus toch Amy.
heb ik dus toch die weddenschap verloren.. ik gokte op mike maar kwam er eerder al op terug. Had gezegd dat Amy het niet zou zijn dus nu ben ik de sjaak en moet ik mijn chocoladetaart bakken. (he wat vervééélend nou )
Jammer dat het Amy is.. niet erg geloofwaardig aangezien ze nooit eerder in beeld was (ivm de stalker) en ook nooit echt heeft laten merken dat ze zo jaloers is op Nina... Nu vind ik Mike nog steeds een bemoeial, maar hij is dus wel oprecht bezorgd geweest
Nou Amy en Nina zijn wel altijd erg jaloers naar elkaar hoor.. En ze kwam ineens met die laptop toen weer in beeld..
Ja maar dat is net als bij Mike.. Die had toch ook geen echte redenen om haar zulke dingen aan te doen, maar toch werd hij verdacht! Enne het is een soap he, daar is alles altijd beetje overdreven.
Maar bij Mike hadden ze dan een verhaal kunnen bedenken dat het om Ludo ging (hij doet sowieso altijd verdacht als ie Ludo ziet) en ik denk nog steeds dat hij meer wil van de familie Sanders.. Het is en blijft inderdaad een soap, maar het had wat 'leuker' geweest als Mike de stalker zou zijn en niet Amy
Amy komt verdacht veel in beeld En daarbij krijgt ze een vaste vriend in de serie Ik denk steeds meer dat zij de stalker is Dat verhaal komt me trouwens m'n strot uit