** GTST topic 2012!! Deel 2 **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik wilde nu de aflevering van gisterenavond 30 april terugkijken, maar kan hem niet vinden! alleen die van vrijdag en de shortie van morgen.
    Weet iemand hem wel te vinden en zo ja, wil je dan de link hier neerzetten?

2. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    zit nu de herhaling te kijken. Ben alleen even in de war.. heb het een weekje niet gevolgd maar ik snap even niet wie nou dat meisje is die ruzie maakte met Nina over de bruidsmeisjes-jurk?
    Zag net in een flits (kwam een luier tussendoor) dat dat meisje iets met een laptop deed. Is dat dan Amy? Want dan ben ik in de war met dat meisje met TBS, wie is dat dan? Ik dacht namelijk dat zij Amy was, niet dus?

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Je hebt Amy (de stalker dus) (half)zusje van Nina en je hebt Wiet die zit nu vast, die had het eerst op Nina gemunt. Wiet is het (half)zusje van Jack en Sjors.

Ik heb m gister niet gezien, zal m vanavond even terugkijken, ben nu op mijn werk :D

4. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Als ik hier kijk: RTL XL staat ie iets verder naar onder onder het kopje Populair. Heb em vanochtend ook gekeken.

Vind het echt zooo verrassend dat Amy de stalker is. Vind het wel een leuke verhaallijn eigelijk. Weet je nog dat Amy toen jaloers was op Nina omdat ze zomaar een nieuwe laptop kreeg?? Komen nu wel allemaal dingetjes terug.

Denk enerzijds dat de bruiloft van Ludo en Janine de cliff word en er dan iets gebeurd met Nina en Amy. Anderzijds zou de cliff dan wel erg veel op vorig jaar lijken en is het bij een soap altijd een soort van eer om een hoofdrol in de cliff te hebben en die had Nina vorig jaar ook al, dus twijfel ik een beetje over.

@NoukjeTygo, volgens mij volg je de hele soap dan niet intensief, als je niet weet wie Amy is. Snap op zich de verwarring met Wiet wel, maar als je een fervent kijken ben, snap je de verhaallijn toch wel??

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Volgens mij is de aflevering van ludo en janin's bruiloft niet de cliff maar de 4500 aflevering.
    Ik denk dat amy nina zo gek maakt dat nina op de bruiloft van haar ouders helemaal flipt.
    Omdat ze vorig jaar ook bedreigt werd en haar bruiloft zo uit de hand liep.
    Denk ik dat ze deze situatie met toen gaat vergelijken.

6. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Ik snap de verhaallijn ook wel, daar niet van!
    Heb het schijnbaar een tijdje te lang niet goed gezien. Heb alleen even Wiet en Amy door elkaar gehaald,big deal. Inmiddels ben ik er weer bij en heb ik weer een 'plaatje' bij de naam van Amy.
    Wist niet dat ik een fervent volgster van de soap moest zijn om mee te praten over iets waar ik even niet uitkwam simpelweg omdat rond 20:00 hier het hele bed-ritueel op gang komt.. Kijk meestal de herhaling de volgende ochtend maar ook dan is mijn zoontje gewoon thuis. Is toch niet zo raar dat ik af en toe een stukje mis? Juist omdát ik het gemist had vroeg ik er naar!

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Nah laten we het gezellig houden...

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou idd!

9. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    O, ik was ook niet boos? Was alleen even verbaasd ;) (en verward, omdat ik dus een stuk gemist had. Kwam misschien wat vreemd over?)

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    rustig lady's ;) ..

11. totallyinlove

totallyinlove Niet meer actief

wij hier thuis zijn ook al druk aan t speculeren over de cliff:

aysen-bing-sjors...... gok dat als sjors terug komt ,aysen zwanger blijkt te zijn.
    cliff met yvon en rik en nuran?

gigi ravelli moet er ook uit samen met noud voor de flexwet....,miscien ook in de cliff tijd?

12. fafje

fafje Niet meer actief

oh noud ook flexwet....dan zal het vast te maken hebben dat hij en ina stubbelingen door mike krijgen....of zouden ze uit elkaar gaan???

en lorena natuurlijk vanweg e de breuk met jack...jammer genoeg

ik vind het wel irritant die nuran hoor pff..zou een saaie cliff zijn dan...tenzij die yvon een psycho blijkt en iets geks gaat doen dan ofzo

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Waarom dat dan?

14. totallyinlove

totallyinlove Niet meer actief

denk vanwege het vreemdgaan van bing met sjors, dat ie zijn nichtje in bescherming neemt

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Da´s toch een peuter? Hmm nee denk het niet...

16. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Ow ja! Dat eerste zou wel voor een hele hoop sensatie zorgen! Goed bedacht!

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vanavond komt het vriendje van Amy erin
    Vind hem echt niet leuk, echt een klein broekie :p ziet er nog jonger uit dan Amy en een kop kleiner haha

RTL boulevard noemt hem " men candy" :(;)

18. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    GTST wil daarmee misschien de doelgroep vergroten. Weet niet of ik blij zou zijn als mn dochter van 10/12 al naar GTST zou kijken.

@Noukjetycho, nou sorry hoor...wist niet dat je boos werd. Vond het gewoon apart dat je niet wist wie amy is. Ze is niet supervaak in beeld maar toch wel met enige regelmaat. En dat mis je niet door een weekje te hebben gemist. En je had het over het meisje met TBS. Dat is Wiet. Sorry als ik je beledigde hoor, maar je klonk alsof je het niet echt volgt.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi nou op mijn 10e keek ik al GTST hoor;)
    Oh en dat jochie mancandy?? whuhahahahahah nou misschien voor 12 jarige pubermeisjes wel ja...;)

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ik denk ook dat Aysin zwanger is van Bing, aangezien je niks meer hoort over een 'draagmoeder'die in GTST uit de lucht vallen hihihihi

Deel Deze Pagina