Ik vind het verhaal nu wel 'leuker' nu je ook de kant van de stalker hoort/ziet. En dat je dus hoort/ziet wat het doel is van Amy en wat de plannen zijn
Ja idd! Hij heeft gewoon een verschrikkelijke rot kop! Hij heeft volgens mij ook in de serie gespeeld van die 2 gezinnen die een aantal miljoen winnen, vond ik het ook zo'n rot ventje.
Men Candy? Was dat een opmerking van Verlinde? Dat is een wel hele vreemde opmerking om te maken over een knaapie van 16 zonder baard in de keel ....
Heb nog nooit zo'n slechte acteur gezien als het vriendje van Amy. Ik vind de verhaallijn niet echt origineel. Extreme wraakzuchtigheid zit blijkbaar in de Sanders-genen
echt walgelijk ventje, ook een rotkop sorry..die stem...nee slecht gespeeld Ik vind amy ook altijd erg slecht spelen...maar het viel me op in het interview bij rtl boulevard dat ze in het ehct ook zo happig praat...btj een raar meisje
Idd heel slecht geacteerd van dat joch. Het lijkt alsof hij van straat is geplukt en op de set is gezet. Erg ongeloofwaardig. En ik vind de stalking van Amy nu met dat joch een beetje een rare wending krijgen. Wat heeft dat joch er nu mee te maken. Vind Amy op zich wel een leuk personage en haar motief ook wel geloofwaardig.
Ik vind (deze) Amy vanaf het begin al op Isabella lijken, goed gecast, maar tis een raar kind.. Gister bij boulevard gezien, maar ik vond d'r in t echt net zo raar als in de serie.. En over dat kereltje kan ik nog niet veel zeggen, die moet ik eerst wat langer zien en horen haha.. Wie weet wordt het wel een echte GTST hunk (als ie uit de luiers is) En wat hij er mee te maken heeft? Op zich niks, alleen helpt hij Amy, hij is haar vriendje, dus dat vind ik dan weer niet zo vreemd... En die Yvon ziet er leuk uit, alleen vraag ik me af wat haar bedoeling is met Rik.. Ook leuk dat Rikki goed met haar op kan schieten, maar ja zul je net zien dat Rikki Yvon erg mag en deugt Yvon niet..
Mag ik misschien vragen wat die flexwet precies inhoudt? Om de hoeveel tijd is dat en hoelang duurt het?
Voor iedereen geldt dat je 3 contracten mag krijgen en dan moet jouw werkgever je een vast contract aanbieden. Om dit te omzeilen, gaan de werknemers er 3 maanden tussen uit, zodat ze daarna weer aan het werk kunnen bij diezelfde werkgever.
Dit is toch ten nadele van de acteurs?? Zo kunnen ze er altijd elk moment uitgeknikkerd worden, of is dat bij een soap normaal dat je geen vast contract hebt??
Ja natuurlijk is dit ten nadelen van de acteurs. Of het normaal is, kun je over discussieren. Maar de acteurs kiezen er ook steeds zelf weer voor om onder deze condities te werken. Ze zouden ook een werkgever kunnen zoeken die hen naar een bepaalde periode wel een vast contract aanbiedt....
Dat is over het algemeen ten nadele van acteurs. Ze mogen de acteurs na iedere contract een schop onder de kont geven of hun nog een contract aanbieden (van een half jaar of een jaar). Jeff en Laura die hebben een vast contract, dus die hoeven er niet 3 maanden er tussen uit. Maar dit is zo overal zo. Of het nu acteurs zijn of schilders of secretaresse, voor iedereen geld die regel.
Ze is ook wel leuk idd, maar of ze helemaal te vertrouwen is dat betwijfel ik.. Nog even geen idee welke kant het met haar op gaat.. Misschien is ze wel ... ... op zoek naar een spermadonor of gewoon netjes op zoek naar een man die ze geschikt vindt om haar moeder te maken Ze leek verrast toen ze ontdekte dat hij een kind en zelfs kleinkind had (maar dat laatste is vrij logisch, Rik opa dat verwacht je niet als je hem ziet)