Als ik die spoilers terug lees, gaat die stalker verhaallijn nog erg lang door. Ik vindt het wel erg lang duren moet ik zeggen. Ik wordt trouwens ook een beetje simpel van Nuran, met haar brave ik doe niks verkeerds ogen.
Haha, idd! En ik vind het ook irritant dat haar hoofddoek altijd NET een andere kleur heeft als haar out-fit. Dat vloekt! Doe dan een totaal andere kleur...
Ik denk dat Nina uiteindelijk er wel achter komt dat Amy haar daadwerkelijke stalker is en dat het dan gigantisch uit de hand gaat lopen. Mede omdat ze nu al met een pistool op Mike gericht staat en omdat de verhaallijn van die stalker nog lang gaat duren.
Klopt dat het later is dit ivm dodenherdenking. Maar zag op teletekst dat het wel om half 9 was afgelopen. Kan drukfout zijn of zullen ze nu een keer zonder reclame doen? Blijft anders weinig tijd over.
Leukst : Lorena , Maxime , Jack , Sjoerd , Lucas Bianca ( Het allermeest Charlie maar die is weg ) Minst : Nina , Ludo , Bing , Anton
Ludo zal vast wel een kluis hebben en denk ook wel een wapen. En Nina zal toevallig de kluiscode o.i.d. weten.
ludo had toch ook die ene bedreigt met een pistool die maxime toen verkracht had, om het hem toe te laten geven, dacht ik.