alweer brand? hmmmm oude bekende, nick zeker ik denk dat de cliff hanger is dat ze eindelijk erachter komen dat nick de dader is ipv maxime!!
in onze tv gids staat bijna letterlijk dat janine er idd achter komt en ludo flink door t stof moet. ja die moeten t flink gaan goedmaken met maxime maarja het was natuurlijk een questie van tijd, dat het eindelijk uit zou komen (wie janine wou vermoorden, nina's stalker).
Ik heb nu 3 weken niet kunnen kijkenn naar gtst en weet dus niet wat er allemaal gaande is in Meerdijk . Kan iemand het alsjebliefd omschrijfen voor me ?? Alvast bedankt XxX Pinokio
zou je aanraden het topic even terug te lezen, maar hier even in het kort : bing en aysen hun 1 night stand is uitgekomen... alleen sjors weet nog niks. amy is de stalker van nina (met hulp van dr vriendje) lude en janine gaan trouwen. rik heeft een nieuwe vlam die niet helemaal te vertrouwen is. dat verhaal komt de komende weken. anton en bianca zijn nog steeds bij elkaar. voor de rest was het niet echt spannend....
Raar...ik had gisteren ook gereageerd, maar zie het nu niet staan. Maar goed dat vroegen wij hier ons ook al af! Hoop dat dat snel uit komt..