Maar dit is niet de cliffhanger, dit is ten ere van de 4500ste aflevering. Neemt niet weg dat het wéér een bruiloft is die niet zoals gepland gaat.
Ik vraag me af en toe echt af wat Laura nog in gtst doet. Heeft echt sinds lange tijd al geen verhaallijn...
Heb even gegoogled Funda is haar echte naam, maar in de serie heet de moeder van Nuran en Aysen echt Bilal (net als de naam waarmee ze chatte ) Funda Müjde speelt Bilal Baydar in GTST | GTST Fanclub - Alles over de soap Goede Tijden Slechte Tijden Daarom sjaal ik het chatgesprek niet, omdat haar moeder ook Bilal heet of ik snap er geen hout meer van
Mmm lees nu op de site bij de link die ik gaf bij de reacties dat het waarschijnlijk een fout in het artikel is En bilal dus idd een jongen is ipv de moeder van Aysen en nuran (hoezo ingewikkeld )
Idd je hebt gelijk lees het nu ook. Had alleen gauw de kopstuk gelezen en niet het verhaal,slim van me Als ik trouwens op haar naam google lees ik dat ze vanaf 1 juni in gtst komt. Maar wat er nou van waar is
Er was toch nog eerder een bruiloft verpest? Afgelopen keer met Nina en Noud, maar daarvoor in een kerk en toen werd Ludo neergeschoten..maaaaar wie wat en hoe gingen trouwen..i deunt kneue anymore...
Klopt met Simon ofzoiets toen nog Of dat Milan nee zei tegen Charlie of donald die volgens mij last van zijn hart kreeg bij het huwelijk van dian ( al weet ik dat niet zeker)!" of Nick tijdens het huwelijk erachter kwam dat Lorena niet echt zwanger was Is er weleens een huwelijk soepel verlopen ik gtst ?
Zag net bij RTL boulevard dat Bing en Aysen (weer ff geen "real life" namen) samen op de première waren van de nieuwe MIB film, en ze bleken de hele tijd aan elkaar te plukken en elkaar wel leuk te vinden in t echt
Nou, ik moet zeggen dat zij er in real life 10x leuker uitziet als in de serie maar ik vind Everon Jackson in het echt ook overkomen als een lul de behanger, en wie weet is zij in het echt ook wel bitchy en hebben ze elkaar goed gevonden Wist trouwens niet dat die Aysen pas 20 is
Bruiloft ludo, stefano en yasmin. Die ging ook mis. Volgens mij begon de broer van yasmin te schieten. En inderdaad roos die dood ging op haar eigen bruiloft met ie dokter.