** GTST topic 2012!! Deel 2 **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Waaaaaaaa wat zie ik? Zwanger!!! Gefeliciteeeerd!! *duimt voor bison-kit-plak-bdeb!!*

mocht je het niet doorhebben, R.oe.ltje hier met een nieuwe naam

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Haha dacht indd Huh.. ! ;). Thanxx ! :)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha ik dacht; zrt het er even bij;)

4. sammychic

sammychic Actief lid

13 jan 2012
    107
    0
    0
    Brooke en Ridge...Ja ik volg het ook, dat is pas een serie dat veelste lang duurt als er wat gebeurd. Vooral nu dat gedoe met Stephanie...Begint ook lang te duren en volgens mij blijft t ook voorlopig zo. De Logan familie vind ik maar niks. Allemaal 1 pot nat.

5. sammychic

sammychic Actief lid

13 jan 2012
    107
    0
    0
    Het was toch iets met vliegveld ofso?

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 4 juni:
    Niet iedereen komt ongeschonden uit de puinhopen van het huwelijksfeest. Mike licht Jack in dat Amy de stalker was. Ludo liegt tegen de politie om zijn dochter te sparen. Anton's hulp is nodig in het ziekenhuis. Lucas heeft slecht nieuws te vertellen

Dinsdag 5 juni:
    Janine is het absoluut niet eens met Ludo's handelswijze. Noud baalt als zijn geliefde steun zoekt bij een ander. Mike belooft aan Sjoerd dat hij zich afzijdig zal houden, maar kan hij dat ook? Nuran raakt verward door tegenstrijdige adviezen.

woensdag 6 juni:
    ludo weigert zicht te laten chanteren, maar wordt klem gezet.
    Als Janine op hem in praat besluit Ludo de politie openheid van zaken te geven.
    Bianca raakt geïrriteerd als Anton met nieuws komt uit het ziekenhuis. Er wordt meer bekend over de slachtoffers van de explosie.

Donderdag 7 juni:
    Nuran begint, door Lorena, steeds meer te geloven dat ze Bilal uit haar hoofd moet zetten. Dan staat hij voor haar neus. Rik en Yvon worden aangenaam verrast door Rikki.
    Aysen ontdekt dat Jack niet heilig is.
    Hij probeert te voorkomen dat zei dit tegen hem gebruikt.

Vrijdag 8 juni:
    Noud wordt tegen zijn zin in meegesleept naar Mike.
    Nuran vindt dat Aysen zich veel te veel met haar bemoeit. Rik moet zich verantwoorden bij Yvon over een eerdere uitspraak. Janine heeft het moeilijk met een besluit van Ludo.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mm, klinkt noet echt spannend..
    Moet vanavond werken dus kan het helaas niet zien

8. sammychic

sammychic Actief lid

13 jan 2012
    107
    0
    0
    Er gebeurd weer wat op een bruiloft waardoor iedereen in het ziekenhuis belandt. Ben benieuwd wie er dit keer niet zal overleven

9. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Komende vrijdag is de bruiloft, neem ik aan?

10. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik denk dat Nick gewond raakt of dood gaat.

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik hoorde dat er in de Story stond dat Lorena er ook uit gaat? Weet iemand daar meer van?

12. MamaGiraf

MamaGiraf Actief lid

19 mei 2012
    119
    7
    18
    Beetje herhaling van vorig jaar.
    Wat zou Jack te verbergen hebben??:(

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Lorena overleeft het wel gewoon want ze staat in de shorties..

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Deze aflevering ging wel veel over trouwen.. Al die vrouwen willen trouwen :D

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Heeft het vriendje van Amy nu eigenlijk verteld dat Amy Ninas stalker is?? Heb ik even gemist

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heb ook wat van lorena gelezen dat die zonder jack t weet op vakantie gaat ofzo.. ?!
    misschien flexwet?

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm stomme forum gtst doet het niet meer..

Het lijkt er op dat Ludo en Janine na maanden van spanning eindelijk hun liefdesgeluk kunnen bestendigen, maar er hangt een dreigende, gitzwarte wolk boven hun aanstaande bruiloft. Zo heftig zelfs dat de situatie in Meerdijk bijzonder explosief wordt. Janine, die er alles aan doet om te bewijzen dat Maxime haar heeft proberen te vermoorden, komt er achter dat niet Maxime, maar Nick destijds verantwoordelijk was voor de vervanging van haar medicijnen in placebo’s, waardoor Janine bijna overleed. Het knaagt aan Janine dat Maxime ten onrechte is beschuldigd en zij wil haar dan ook de waarheid vertellen tegen Ludo’s zin in. Dit zorgt voor zoveel stress en spanningen dat de bruiloft onder druk komt te staan, en het nog maar de vraag is of Ludo en Janine elkaar eindelijk het ja-woord geven. En alsof dat niet genoeg is, dient zich ook nog een ongenodigde gast aan in Meerdijk, wat tot heftige confrontaties leidt.
    Uiteindelijk komt Nina er achter dat haar halfzusje Amy haar stalker is en neemt ze iemand anders dan haar eigen man Noud in vertrouwen. Wanneer Nina het gevecht met Amy aangaat, trekt zij aan het kortste eind. Is er nog iemand die kan voorkomen dat deze dag eindigt in één grote ramp?

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Heb die aflevering van vanavond al gezien :D

Leuke aflevering

En de stukjes van morgen zijn ook erruugg leuk :D

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    tja As the world turns is afgelopen.... dus nu moeten ze zelf gaan nadenken...:D

20. sammychic

sammychic Actief lid

13 jan 2012
    107
    0
    0
    De cliff zal waarschijnlijk minder spannend worden

Deel Deze Pagina