Nina heeft op de laptop van Amy dat filmpje zien staan van het prinsesje wat onthoofd werd.. Was echt super onduidelijk te zien maar het stond er echt! En daardoor is ze er dus achter gekomen dat Amy haar stalker is.. Jaja ik let altijd heeeel goed op
Nee hoor nina heeft niks gezien op die laptop ze typte de datum in waarop ze de dreigmail had gekregen trok een raar gezicht en klapte hem dicht. Op dat moment werd alleen haar gezicht gezien en niet de laptop. amy Zei toch ook heel duidelijk ik ben mijn USB vergeten Dus daar zal het wel allemaal op staan. Ze is er achter gekomen door dat kussen idd. En gisteren met dat vergif ja kom op dat deed ze heel op vallend in dat glas en nina keek ook stiekem dus heeft ze gewoon gezien.
Hmm ik meende toch echt te zien dat er in het heeel klein dat filmpje stond.. Maargoed, wie ben ik, kan me natuurlijk ook vergist hebben
Stond er ook hoor! Ik heb het ook gezien. je zag niet duidelijk dat het dat filmpje was, maar wel een paars/roze beeld en dat moest dan op dat filmpje lijken. Daarna klapte Nina haar laptop dicht, of nouja die van Amy
Ze had het wachtwoord niet en op dat moment komt Amy binnen, die geeft haar het wachtwoord en daarna zie je volgens mij de laptop niet meer. Nou ja ze weet het nu hihi
Maandag 11 Juni: Janine wordt het slachtoffer van haar eigen leugen. Nina heeft niet door dat Maxime haar manipuleert. Bilal komt met een voorstel waar Nuran heel erg van schrikt. Als Ludo een fout uit het verleden probeert te herstellen is niet iedereen daar even blij mee. Dinsdag 12 Juni: Mike's poging om Nina voor zich te winnen, lijkt verkeerd af te lopen. Noud vraagt Lorena om een gunst. Ludo vindt dat Janine te achterdochtig is. Lorena voelt zich het slachtoffer van Jacks toekomstdroom. Woensdag 13 Juni: Mike gaat te ver als hij wil achterhalen wat Nina's gevoelens voor hem zijn. Aysen hoopt dat ze haar zus nog kan behoeden voor een flinke fout. Nina is behoorlijk teleurgesteld in Noud: het is tijd voor actie. Donderdag 14 Juni: Nuran staat voor een lastig dilemma. Rikki wil samen met Sjoerd vieren dat ze geslaagd is, maar hij blijkt niet in de stemming te zijn. Lorena probeert met een truc Jacks mening te beinvloeden. Vrijdag 15 Juni: Rikki kan geen begrip opbrengen voor een beslissing van Sjoerd. Janine is bang dat Maxime haar leven gaat verpesten. Als hij maar niet van een opdringerig vriendje af kan komen, vraagt Lucas Bing om
Dat kan natuurlijk ook. maar rik waarschuwt haar voor een fout (of las ik dat verkeerd?) 'haa rik.. ik laat mn maagdenvlies herstellen. tof he' Zie haar al de koning binnenlopen
De aflevering van vanavond is echt spannend. Best wel een thriller cene, dat Amy de benzine over Nina gooit. Brr, leef normaal nooit zo mee met mensen in gtst, maar vond dit wel echt ziek. Ben benieuwd of Amy wel in de serie blijft na dit hele gebeuren. Of dat ze in een gesticht verdwijnt voor een lange tijd.. Ik hoop het!
Ja volgens mij wordt deze aflevering super spannend, ik denk spannender dan ooit. Die Amy speeld dat echt goed hoor.
weet je wat ik echt jammer vindt dat t geen uur is. vroeger bij de 100 zoveelste afl kregen we n uur gtst. nu is dat al een tijd niet meer leek me wel weer es leuk!
Ja idd dat zat ik ook te bedenken maar isv anavond dan de 4500 aflevering? Of de cliffhanger een uur ofzo.. Lijk me heerlijk! Ik vond het ook goed gespeeld maar het is natuurlijk net weer op vrijdag he