bedankt! Hoeven we de dvd recorder niet aan te zetten. Ze komt als het goed is deze week namelijk weer in beeld......
Bilal verdenk ik van loverboypraktijken....iets met vrouwenhandel of prostitutie iig. En nee, niet omdat het een buitenlander is (wil niemand tegen de kop stoten ...) maar omdat het een soap is!
Dat dacht ik ook eigenlijk!! Misschien om het weer een beetje onder de aandacht te brengen? Vreemd ook dat hij meteen wil trouwen. Zal vast wel iets achter zitten...
wat ik me nou al een tijdje afvraag maar hoe is het verder gegaan met die loten? op een gegeven moment wisten een paar dat Rikki ze gestolen (en teruggegeven) had. ja, en toen? hebben ze toen nog laten zien dat iedereen zijn lot (of geld) kreeg ofzo? ik heb dat gemist denk ik. zo nee, wat is dan het nut van die verhaallijn geweest? - Rikki neerzetten als onverstandig persoon? - relatie tussen Yvon en Rik een deukje geven? - reclame maken voor krasloten? (zal het laatste wel zijn dan )
Hahaha ja idd daar heb je niks meer van gezien ook niet dat iedereen zijn geld kreeg ofzo.. Misschien idd reclame maken! Ik ben zoo benieuwd hoe en wanneer het uitkomt van Aysen.. Dat ze danny van de trap heb afgeduwd.
Ja daar baal ik nou van he, dat je daar nog niks over hebt gehoord, dat die bitch gewoon Danny heeft vermoord!
ja en ik denk deukje in relatie van rik en yvonne...dat zij zo "wantrouwend" is over zijn gevoel enz... wat was nou nog over haar bekend? ze is er toch maar tijdelijk? en idd aysen moet geowon ontmaskerd worden grr
Ik vind die Yvonne maar irritant. Dat gezeik overal over... Waarom wil je nu wel ineens, wat is er aan de hand, vertel eens. Waarom wil je dit niet, heeft met mij te maken he, etc etc.
Heb een paar afleveringen gemist, maar wat is er nou met Amy gebeurd? Waar is die nou gebleven? Heb gezien dat Ludo haar nog thuis liet slapen, maar wat is daarna gebeurd?
Dank je wel. Had het gezien, gelukkig zat ze in het voorstukje. Op een of andere manier kan ik de Shortie niet bekijken? Voor de laatste keer genieten van mijn meisje in gtst.