jeetje, van begin af al of... daar zetten ze toch verschillende kinderen voor in vanwege de leeftijd of niet?
ja maar nina zoende wel terug... ben de spoilers alweer vergeten, ff terug bladeren maar...ben benieuwd wat er ou allemaal gaat gebeuren ik moet wel echt lachen om lorena en die jack...meneer huisjeboompjebeestje, vind het jammer dat hun uit elkaar gaan ( is toch zo? stond toch in spoilers? dat lorena nieuwe liefde kreeg ofzo???)
Vanaf eind vorig jaar maar pas vanaf februari te zien op tv. Gebruiken inderdaad verschillende kindjes aan gezien ze bij gtst kindjes maar 4 x per jaar laten komen ( ivm arbeidstijdenwet)
Pisum Ik moet even reageren op jou! *wat een super gruwelijke lekkere avatar heb jij* Daar wil ik nou wel eens een pallet beschuit mee eten hahaha
....nee sukkel! brrrr hij zoent dr indd vanavond ! ( ja nu in de preview ) bah vind m steeds niet leuker en lelijker!
ze was gister ook in een nl film Loverboy op ned3, met een kort krullenkoppie, best oude film ...wel lachen
Ik denk een dagdroom van lorena of Jack Ik hoop zo dat het goed komt tussen noud en Nina.. Toby is een lullo
Ja dat denk k ook...denk niet dat t echt is...: p Ik denk dat Nina Mike niet kan vergeten en ze toch n relatie krijgen...vind Mike echt n griezel..
weet ni welke de laatste waren die ik had geplaatst : 18juni: Janine wil zich niet door maxime in een hoek laten drukken en kiest de aanval. Ludo's mening helpt haar daar niet bij 19juni: Lorena wil een grote som geld te pakken krijgen. ze krijgt jack tegen zich. noran moet een uit de hand gelopen situatie rechtzetten maar heeft hulp nodig 20juni: lorena probeerd jack mee te krijgen in haar fianciele masterplan, maar hij weet dat hij bespeeld word. 21juni: nina denkt op een ongebruikelijke manier duidelijk te kunnen maken dat ze noud wil, maar het loopt helemaal anders. 22juni: nina voelt zich vreemd en onzeker na wat er snachts gebeurd is. ludo drukt zijn zin door. lucas krijgt een verwarrend postpakket.
GGGrrrrrrrr waarom doet die stomme Nina toch altijd als een heks!!! Mensen hoeven nog net niet de vloer te kussen waar ze loopt.