Erg bedankt voor de reacties . Weet iemand ook wat er gebeurde toen Frits kwam ? want ze keken in die kist en daar zat een pop in ofzo en Jack zocht het amulet en Sjors zei dat ze de politie moetsen bellen en toen kwam frits tevoorschijn . Verder weet ik niet hoe het afliep en kan het nergens vinden ..
Frits bleek ingevroren te zijn en had het amulet bij zich. die andere frits was zijn tweelingbroer.. hij heeft frits vermoord.. Hun moeder Augusta is gevallen in een put en ging dood..
oo nu snap ik het een beetje beter , Jack had haar in die put laten vallen toch ? .. Allemaal bedankt voor de reacties , ik snap hem nu
jep vanavond zegt ze indd dat ze haar niet moet omdat ze altijd tussen haar en ludo instaat. maar ze zegt dan dat janine haar tot die uitspraak heeft gedreven.
Ja Maxime is echt wel uit op wraak op Janine. Dat zei ze zelf tegen Jef in de Koning. (dezelfde dag dat Janine en Ludo het kwamen goedmaken bij haar thuis) Dat ze er nog wel achter zou komen of zoiets. ff opgezocht: aflevering van 29-mei, 20ste minuut.
Bij de reclame van sizz over gtst zitten er 3 meiden op de bank, die middelste met het oranje tshirt heeft toch in gtst gespeeld? Was volgens mij het nichtje van Barbara, ze heeft samen met haar broertje een tijdje bij Barbara en Jef gewoond en is weg gegaan omdat ze iets met tennis ging doen?! Of heb ik het nu helemaal mis?
Nee ik denk dat je iemand anders bedoeld, met die krulletjes. Ze was volgens mij met noud en moest toen de vrouw van iemand anders spelen voor een geldbedrag, en dat vond noud toen niet leuk. ze is toen naar het buitenland gegaan uiteindelijk.... Ze speelt ook in een kaar-reclame volgens mij.....
Rick en Yvon gaan vast uit elkaar en uiteindelijk Nuran en Bilal ook en dan komen Rick en Nuran samen, denk ik
Dit denk ik ook. Wat denken jullie voor de Cliff. Ik denk zelf iets met Bilal en met mike maar wat precies? En Sjors natuurlijk. Ik kan nog niet echt een verhaallijn zien
zoiets denk ik ook ja, Rik is gewoon smoor op Nuran en Nuran op Rik maar omdat ze dat allebei niet toegeven hebben ze een relatie met een ander, dus dat kan niet lang goed gaan
Jij bedoeld Ronja, van die reclame. Die is na een korte lesbische relatie met Isabella weggegaan naar buitenland. Cliff denk ik met Mike inderdaad.. En iets met Rikki misschien.. pff nog geen idee. Die Aysen/Danny situatie is ook nog steeds niet boven water he.