Ik verwachte eerder dat de cliff met Bram te maken had , ze zeiden toch dat niet Sjoerd maar Sil de vader is ?? of heb ik het mis ???
Dat lijkt me sterk , waarom zou Sil dat doen ? Ik hoop eerder dat Job ( de zoon van Rik die in Australie woont ) terug keert
Ik zeg het jullie het is gewoon die Job die hem op naait ofzo, omdat hij Lucas zo leuk vindt maar Lucas zo lullig heeft gedaan. Gewoon een macabere grap...
Shortie bekeken.. Jahoor.. Rikkie ga alleen naar dansatoria en op de achtegrond zit een jongen naar haar te kijken.. Hun zullen dus ook wel weer een problemen krijgen.
Is gewoon van te voren bsteld die wicked kaartjes, wedden? Lijkt me best wel heftig als je dat in real life gebeurt. Pijnlijk..... Wel goeie reclame voor wicked
Ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk he!!! Ik heb eerst het boek gelezen, (was al heel lang geleden) maar film was ook prachtig!!!! Maar goed, on topic weer, haha! Sweetheart, Lucas speelt ook één van de hoofdrollen (understudy Jim volgens mij) van Wicked!!!
Oeeehhh spannend de cliff komt er alweer bijna aan. Mijn idee van de cliff: - Bilal en aysen Ik denk dat aysen nog steeds niet achter het huwelijk van bilal en nuran staat. En dat bilal iets tegen aysen zegt,waardoor aysen weer een moord op haar geweten heeft. Zo zal na een hele lange tijd ook de moord van danny aan het licht komen. - Jack en bing Ik heb ergens gelezen (gtst fansite) dat jack door bing aangereden wordt,maar het nog niet duidelijk is of het express is of een ongeluk. - De gluurder van rikkie Ik denk dat dat syl is. Zo heb ik (al vanaf het begin) een vermoede dat bram niet het kindje van sjoerd maar van syl is. En zo is er dan weer een nieuwe verhaal lijn.
Ik vind het een leuke jongen.. Zal geen sil zijn.. Nogal raar als laura niet eens weet dat haar eigen zoon vrij is..