Maandag 2 juli: Sjors komst uit Zwitserland zorgt voor opschudding en onzekerheid. Jack eist van Bing dat hij opbiecht wat er tijdens Sjors afwezigheid is gebeurd. Lucas vindt dat Bilal hem absurde adviezen geeft. Janine wil Ludo ervan overtuigen dat zijn geloof in Maxime nergens op slaat. Dinsdag 3 juli: Nina doet een uiterste poging om het vertrouwen van Noud terug te winnen. Lorena wordt woest als ze hoort wat Jack gedaan heeft. Bing zit klem tussen Sjors en Aysen. Laura beschuldigt Mike ervan dat hij Noud diep ongelukkig maakt. Woensdag 4 juli: Het valt Bilal op dat Nuran zich vreemd gedraagt als Rik in de buurt is. Sjoerd krijgt het idee dat Rikki een oogje heeft op Tim, waarna Rikkis reactie het er niet beter op maakt. Kunnen Noud en Nina het nog bijleggen als ze elkaar fouten uit het verleden verwijten? Donderdag 5 juli: Jack zet Sjors emotioneel onder druk. Nuran weet dat ze veel te ver is gegaan en hoopt met excuses Riks sympathie terug te winnen. In een gevaarlijke situatie krijgt Lucas hulp van Bilal. Lorena vraagt Jack mee naar Australië. Vrijdag 6 juli Zomercliffhanger: Eindelijk is het dan echt zover: Ludo en Janine gaan trouwen, hun huwelijk word in kleine kring gevierd, maar Bilal weet zich toch naar binnen te dringen omdat hij iets heel belangrijks tegen Lucas moet zeggen. Bing zweert wraak als Jack hem bij Sjors weghoudt. Vlak voordat Lorena vertrekt stelt ze een ultimatum aan Jack. Sjors is getuige van een zeer ernstig en naar voorval en Tim doet een schokkende onthulling.
*breekt even in* Huh dit heb ik niet gehoord hoor, even terugspoelen , zou wel mooi zijn. Tim = lekker ding hahaha.. ik moest het hier even kwijt. doeii..
Ja,net als dat vrijwel iedereen na 10 seconde Mike's ontblote lichaam te hebben zeggen dat ze hem zo lekker en geweldig vonden vind ik deze nieuwe jongen niks. Niet qua uiterlijk en ook niet qua acteerprestaties. Ik ken hem al van oa spangas
Om er achter te komen wie deze ondoorgrondelijke Tim is, waar hij vandaan komt, wat zijn achtergrond is en nóg belangrijker, wat hij in Meerdijk komt doen, kunnen fans achterhalen door begin juli de gratis app GTST: Wie Is Tim ? te downloaden. GTST gaat deze zomer namelijk door. Acht weken lang kunnen fans via de gloednieuwe app het notitieboekje van Tim in handen krijgen en er zo achter komen wie Tim is. De slimste en meest fanatieke speler maakt kans op een onvergetelijke reis naar Zuid-Afrika om daar te figureren in Nederlands best bekeken soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden.
mrs nuke De verhouding in zijn gezicht klopt niet. Er staat iets scheef hahaha Hahaha ik dacht na het lezen van de spoilers dat bilal wel eens zijn liefde gaat op biechten aan lucas. lorena geeft jack een ultimatum toch of hij mee gaat naar australië. Maar jack komt natuurlijk niet op tijd want die word aangereden door of bing of aysen en sjors is daar dus getuige van. Tim/tom. hm Mischien sil die een make over heeft gehad. Aangezien ze sommige dingen van atwt hebben gezien. En adam had dat daar toch ook gehad?
Zijn wenkbrauwen We gaan het allemaal meemaken Bilal een tijdelijke rol ??? Hoop nog steeds dat Rik en nuran wat krijgen
Kan dat gedoe tussen Nina, Noud en Mike een keer afgelopen zijn? Heb het gisteren niet eens uitgekeken omdat het allemaal zo langdradig en voorspelbaar is!
Ja aar ben ik ook wel beetje klaar mee.. Misschien zijn ze beetje uitverzint (Is dat een woord volgens mij niet)