@lydia, ik heb ze hier gevonden... Spoilers 3 t/m 7 september (eerste week GTST) | GTST Fanclub - Alles over de soap Goede Tijden Slechte Tijden trouwens nog gefeliciteerd met je zwangerschap! (veel te laat, ik weet het) hoe voel je je?!
Jack; Of het een verstandige keuze is moet nog blijken, maar moedig is het in ieder geval. Mark van Eeuwen heeft besloten om zijn acteerwerk voor Goede Tijden, Slechte Tijden af te ronden en op zoek te gaan naar nieuwe uitdagingen. Ik was al een beetje onrustig, legt Mark uit, en het vertrek vorig jaar van een aantal collegas zette me dan ook aan het denken. Volgende week zal de acteur zijn laatste dagen op de set doorbrengen, en in november is hij voor het laatst in de soap te zien. En hoewel hij het spannend vindt, kijkt Van Eeuwen vooral uit naar wat er op zijn pad gaat komen. Ik kan het best nog een aantal jaren heel leuk hebben bij GTST. Maar ik wil mezelf graag verder ontwikkelen als acteur. Er zijn nog zo veel mooie verhalen te vertellen, vindt Mark.
Nieuwe castfoto: Castfoto GTST 2012: Wel Tim en Jack, geen Bilal | Zappen ik vind het wel lachen dat Nuran er met blote benen opstaat of nee het is een huidkleurige legging.. anyway
jammer dat jack gaat! en het lijkt op een legging bij nuran, omdat haar voeten een andere kleur hebben.
Deze is er al langer voor de duidelijkheid ( mocht je dat ni leuk vinden) hier mogen altijd spoilers geplaatst worden ) misschien in die andere niet..
Ik had een nieuw topic voor het nieuwe seizoen geopend ook met spoilers en dergelijke. Maargoed, die zit nu dus dicht. Kletsen we hier maar verder.
ik heb zo'n flauw vermoeden dat Mike later op Sjors verliefd wordt Om dan lekker te kunnen stoken tussen haar en Bing