** GTST topic 2012!! Deel 2 **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLu

NoLu Niet meer actief

Ik denk wel dat t nick is en dat dan eindelijk uitkomt dat maxime onschuldig is

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Maar wdlke reden zou er dan achter zitten?

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vond die stem ook erg op die van Nick lijken, maarja waarom zou hij zijn lievelingsnichtje willen vermoorde? Of sowieso bedreigen?

4. Nick klinkt niet logisch toch, ze geloofde hem juist wat Maxime betreft enzo en hij is vertrokken met Charlie en Valentijn dus zie hem ook niet snel weer terug komen ofzo.

Ja denk toch Mike dan.. Weet het ook niet meer hoor pff haha

5. @Buffy ik vond het ook hetzelfde klinken idd, maar als je er goed over nadenkt is het helemaal niet logisch...

6. fafje

fafje Niet meer actief

ik dnek ook niet dat nick weer terugkomt..id omdat ie nu alles heeft wat ie wilt, charlie..

ik denk gewoon Mike...die nina en noud uit elkaar wilt drijven...en nina hem helemaal vertrouwd en alles...

en zo hoopt ie gewoon binen te komen bij de sanders...ofzo..

wat in de shortie zie je dus dat nina en noud weer bij de sanders gaan wonen..

7. Ik heb de aflevering al gezien van vanavond..
    Ze gaan idd bij de Sanders wonen, idee van Noud!
    Dan zitten ze daar binnen en worden begluurd.
    Het kan haast niet anders dan dat Mike het is.

8. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hoi allemaal.

Ik lees al een tijdje met jullie mee.
    En dacht laat ik eens mee gaan speculeren wat betreft nina's stalker.
    Ik zat aan 2 personen te denken.

1:martine hafkamp.
    Zij heeft nog steeds een appeltje met ludo te schillen.
    En hoe kun je dat beter doen dan ludo's prinses gek te maken.
    Daarbij denk ik dat ludo en janine gaan trouwen.
    En voor de zomerstop martine dus als stalker tijdens hun bruiloft tevoorschijn komt,en dit dus uit de hand loopt.

2: amy en de nieuwe
    Las op gtst fan site dat 1 mei ene bas van prooijen een gastrol gaat spelen in gtst.
    Gezien zijn leeftijd (16) zou hij wellicht wat met amy te maken kunnen hebben (meschien verliefd ofzo)
    1:Hij is de stalker omdat hij denkt dat amy dit graag zou willen
    2:Amy gebruikt hem om de stalker van nina te zijn

9. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zo benieuwd, heb echt helemaal geen idee meer. De ene keer denk ik dat het gewoon die Mike is, de andere keer soms zelfs die Aysen. Die zat toen Lucas natuurlijk al gek te maken en liep toen ook al paar keer de loeren naar het huis van Sanders.
    En zij vindt misschien dat die niet genoeg gestraft wordt? Misschien probeert ze het wel via zijn zusje, de prinses van Ludo?
    De andere keer denk ik aan Amy (nja na wat ik hier gelezen heb haha). En idd die nieuwe kan het ook nog zijn.

Vanaf wanneer is de zomerstop? Hoop toch wel dat we dit nog te weten krijgen voor die eindeloze lange stop (A)

10. fafje

fafje Niet meer actief

ja het kan idd ook iets met "het huiswerk vriendje" van amy te maken hebben..

juist die jeugd van tegenwoordig weten wel hoe ze moeten kraken enz!

11. Ik wil het zo graag weten, wordt er helemaal gek van man... :p

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik denk ook nog steeds Mike, maar vind het zo voor de hand liggend.. zeker nu ze samen in dat huisje zitten...

13. Ze proberen ons gewoon gek te maken bij GTST joh haha..

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    vond het wel heeeeeeeeel toevallig dat mike zijn mobiel in de auto had laten liggen en nina niet veel later werd gebeld..
    maargoed dat kunnen ze er ook om doen om ons te laten denken dat het mike is. Ik zag ook iemand achter de boom staan, leek heel raar.. als het mike of noud was dan was die toch al naar haar toe gelopen zou je zeggen? Wsch een fout dus?

15. Dat is echt geen fout hoor, ik was ook bezig met een document maken op mijn pc dus heb dat stuk net gemist, maar was echt precies achter Nina en nog best duidelijk. Dus echt wel zo bedoeld dat wij het zien!
    Nee de stalker stond daar gewoon....

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    mike dus ;P

17. Ja denk het wel.. Het was duidelijk een kerel dus moet Mike wel zijn logischerwijs!

18. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of het is idd Mike, juist omdat het zo voor de hand liggend is. Misschien dat de makers van GTST dat expres gedaan hebben zodat wij denken: nee dat is veel te voor de hand liggend en dan tadaaa is hij het wel (A)

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik meende een blauwe arm te zien en volgens mij had mike ook een blauw jasje aan toch?

20. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Maar Mike heeft toch een vaste rol in de serie?
    Ik neem aan dat hij opgepakt wordt als hij de stalker blijkt te zijn, en dus alweer uit de serie verdwijnt.

Ik denk nog steeds dat het Amy met dat schoolvriendje is op een of andere manier.

En diegene die achter de boom staat was echt geen foutje, het was veel te duidelijk dus het was gewoon die stalker.

Deel Deze Pagina