Ik heb m ook aanstaan, Ik moest wel lachen om die agent net, die bing naar de stoel wees in de verhoorkamer. die hoefde in ieder geval geen tekst uit zijn hoofd te leren
@lea: Haha, dat was precies wat ik dacht toen ik het zag. Normaal volg ik GTST niet, maar heb de laatste aflevering voor de zomerstop gezien, dus wilde het begin na de zomerstop ook zien. Maar het boeit me tot nu toe geen bal, haha. Ken sowieso die buitenlandse acteurs al niet. Daarvoor heb ik het al té lang niet gezien.
Ik heb het op de achtergron aanstaan, met lappie op schoot en intussen ruzzle aan het spelen op de telefoon.
Maandag 10 September: Bianca ontdekt een zwarte bladzijde uit Antons verleden. Sjoerd is helemaal klaar met zijn vader. Sjors krijgt goed nieuws, Tim raakt enorm teleurgesteld. Als Bing onuitgenodigd verschijnt, wordt hij keihard weggestuurd. Dinsdag 11 September: Mike krijgt slecht nieuws over Noud. Bianca wil dat Anton nu eindelijk eens met de waarheid komt. Aysen boekt een overwinning op Bing. Sjors raakt enorm gefrustreerd als het niet loopt zoals zij wil. Rikki heeft geen zin om Tim te helpen. Woensdag 12 September: Bilal en Nuran gaan in ondertrouw, maar Lucas meent dat Bilals leven een grote leugen is. Rik merkt dat Yvon iets voor hem verbergt. Janine zegt een afspraak af, maar Ludo neemt daar geen genoegen mee. Sjoerd gaat in de aanval en maakt Tim grote verwijten. Donderdag 13 September: Nuran is getuige van een vechtpartij. Yvon en Rik hebben een grote beslissing te nemen. Om zijn gevoelens te maskeren, maakt Bilal ruzie met iedereen die hem lief is. Mike wordt genegeerd en daar kan hij niet tegen. Vrijdag 14 September: Bing doet er alles aan om zijn huid te redden en weet zeker dat dit hem lukt. Tim vraagt Ludo om hulp. Bianca vindt dat Anton zich opdringerig gedraagt. Maxime vertrekt naar het buitenland, maar eerst stookt ze nog even subtiel een ruzie op.
Misschien is het al gezegd. Heb niet alles terug gelezen. Die Tim is denk idd een zoon van Anton. Maar wat mij nog het meeste verbaast hij lijkt ook ECHT sprekend op Anton is het geen echte zoon in het dagelijks leven van Joep?
Net even wiki gepakt maar hij heeft maar een zoon uit 2002 twee maar die ogen gezicht het is gewoon een jongere versie van hem zelf haha. Als het geen zoon is is het misschien een neefje of zo van een broer of zus.?
Misschien ben ik heel blond nu maar als zoon zou zijn zouden de achternamen toch overeen moeten komen Och hoop toch niet dat ik iets heel stoms zeg nu
Ik had meer verwacht van de eerste uitzending na de zomerstop. Ik vond het vanavond niet boeiend. Laat staan spannend. Zat niet bepaald aan de buis gekluisterd
Oh en wat was het fijn weer na 6 weken, ik zat echt te genieten met een grote grijns op m'n smoelleke