Wat heb ik me weer geirriteerd aan Sjors....weet niet hoor maar vind haar gewoon vervelend Verder ben ik wel benieuwd hoe het met dat huwelijk van Bilal en die andere doos gaat aflopen
gelukkig is er youtube, ik ga echt niet betalen voor een shortie...net zo duur als een aflevering! pff
Pfffffff gaat het weer zo met Nuran en Rik?? Dit hebben we toch al gehad lijkt me.. Zuchtttttttttttttt
Hopelijk is Mike geen blijvertje bij Nina inderdaad.. Maar ik zag een voorstukje dat hij ook wat met Sjors gaat krijgen Verder stoor ik me heel erg aan Bing en Aysen.. En Rik en Nuran moeten bij elkaar komen
Ik denk dat Mike echt verliefd wordt op sjors, maar die zal hem alleen gebruiken om bing pijn te doen. En ik denk dat hij nina alleen voor haar familie/macht/geld wilt hebben.
Hier ook iemand die gek van de rick en nuran verhaal wordt. Lijkt imo ook heel veel op de verhaal van rik en charly toen ze nog niks hadden. Ben wel benieuwd of laura nog wraak gaat nemen op mike
ach ik snap het wel als je als verzorger ziet dat je kleinkind zijn vrouw versiert wordt door mederwerker... zal mijn benieuwen of er nog een verhaallijn komt.. denk het niet aangezien hij al weer overgewaait is naar sjors
Idd ik snap het ook wel van Lllllaaaura. Trouwens toen Nuran zo ging huilen bij dr zus, toen zei Aysen toch iets van 'zo erg kan het toch niet zijn, je hebt toch niemand vermoord?' Toen zei ik gelijk; 'nee maar jij wel' hhahahaha Ben benieuwd of het nog uit gaat komen.
Die kop van Tim voordat ie hypocriete eikel zei. Leek wel alsof er een vreselijke dikke drol vast zat
Ben ik de enige die de griebels krijgt van Bilal? vanavond het voorstukje gezien voor maandag en hij gaat weer zo giga uit zijn slof als iemand gewoon beleefd uit interesse vraagt waarom de bruiloft vervroegd wordt valt me al een tijdje op dat ie snel aangefikt is! Die Mike! wat een kansloze snoetenpoetser! Vind het helemaal niet zo raar dat ze je allemaal afwijzen!