** GTST topic 2012!! Deel 2 **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    En Yvon krijgt geen vaste rol dus misschien gaat ze idd zwanger en al terug naar dr (ex) man. Vond dat antibiotica verhaal ook maar vaag....

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ja! Ik denk idd ook dat dit een goedkope en goede oplossing was voor hun eventuele vruchtbaarheidsproblemen
    Denk dat ze Rick bewust hebben uitgekozen omdat hij lief, zorgzaam en een goede vader en opa is en er ook nog leuk uit ziet

Haar man reageerde idd vreemd toentertijd, denk ook dat ze weer terug gaat bij haar ex, maar aan de andere kant, dan had ze beter een zwangerschap geheim kunnen houden. Nu weet Rick natuurlijk van een kind, als ze niks had verteld en de relatie met Rick had beëindigd dan wist Rick van niks

3. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ja, das waar!
    Maar nu Rick het wél weet, kan hij een maandelijkse bijdrage doen. "De oplossing voor AL hun problemen", misschien ook een geldprobleem...??

Lachen, al dat gespeculeer van ons, misschien zitten we er HE-LE-MAAL naast....

Trouwens, als ze niet gescheiden is, is haar man dan niet automatisch de vader? Binnen een huwelijk is de man toch altijd de vader (op papier dan, biologisch niet natuurlijk).

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Dat is waar ja niet eens meer aan gedacht.. Dat gesprek van Yvon en haar man best wel spannend!

En van mij mag die moord op Danny wel graag uitkomen, maar ja.... hoe????

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ohhhjaa natuurlijk...hmm maar zij heeft het wel heel vvies gespeeld dan..steeds zo "onzeker" doen wat ebtreft nuran ens...echt rik helemaal voor haar laten gaan...

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhjaa k was dat alweer helemaal vergeten hahaha.

Ben wel benieuwd wat daar uit gaat komen ( die zwangerschap enzo )

7. LF84

LF84 Niet meer actief

Boeiend, Bing mag wel naar 't gevangenis haha..
    Sjors is wel erg slim, hoor! :D

8. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    DOEI BING! :D

Niet helemaal netjes van Jack, maar het is wel waar.

9. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Zelf ff bellen met politie in Meerdijk en zeggen dat je ooggetuige was.... hihi;):D

Van mij mag het inderdaad ook wel uitkomen, was het trouwens alweer vergeten haha.

Zullen Rick en Nuran uiteindelijk toch nog samen komen????

10. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat zou wel een hele erg rotstreek zijn van Yvon als Rick er ingeluisd is. Maar ja het is en blijft een soap. Ben ook benieuwd wanneer Nick er weer in komt.

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja ik denk als het utkomt van yvonn, dat ze wel bij elkaar zullen komen...

hebben die meiden echt vaste rollen trouwens ( aysen en nuran)???

maar hoe izt het nou ook al weer met maxime? gaat zij nou nog steeds janine terug pakken?

12. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht

ja maxime die is nog iets van plan ;) maar wat...

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik acht dat ze toen in de koning zei.. Ja dan kom je zeker mooi onder de allementatie uit etc etc.. Kan het mis hebben maar staat me iets van bij..

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 24 September:
    Bianca haalt het uiterste uit de kast om haar gezin niet uit elkaar te laten vallen en eist commitment en medewerking van alle partijen.
    Mike en Nina zijn het niet eens over Nina’s scheiding. Als Rikki negatief is over de vriendinnenkeuze van Rik, heeft ze heel wat uit te leggen aan Yvon.
    Dinsdag 25 September:
    Janine heeft een plan om Nina’s huwelijk te redden, maar Ludo verbiedt haar dit uit te voeren. Nina heeft tijd nodig maar Mike kan haar die niet geven. Bianca probeert een nieuwe start voor het gezin in goede banen te leiden. Anton doet een poging om nader tot Tim te komen.
    Woensdag 26 September:
    Bilal wordt kwaad op Lucas omdat hij een geheim verklapt heeft. Aysen bewerkt Sjors in de hoop dat zij toegeeft dat Jack een valse verklaring heeft afgelegd.
    Jack betrapt Aysen hierbij. Bing zet zijn vriendschap met Jef op scherp.
    Donderdag 27 September:
    Bilal worstelt met wat er tussen hem en Lucas gebeurd is. Rik probeert Rikki ervan te overtuigen dat Nuran hem niets meer doet. Nuran schrikt enorm als Yvon ingrijpend nieuws voor haar heeft.
    Vrijdag 28 September:
    Rik is sprakeloos als hij Nuran in haar bruidsjurk ziet. Sjoerd en Tim kunnen niet door een deur, totdat Rikki een oplossing eist. Aysen’s acties hebben gevolgen voor de gevangenschap van Bing. Jack word gesommeerd om naar het politiebureau te komen.

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Maar is het al zeker dat Yvon zwanger is?

Als ze idd zwanger is dan klinkt het aannemelijk dat ze bewust zwanger is geworden van Rik en dat ze dan teruggaat naar haar man. En misschien heeft ze het idd aan Rik vertelt zodat Rik kan dokken... Op zich best een goede verhaallijn als het zo zou zijn :D

Ik hoop echt heel erg dat het ook nog uitkomt dat Aysen Schuldig is aan de dood van Danny, zeker nu.. Wat een k*twijf is dat zeg, de waarheid boven tafel zien te krijgen als het gaat om Jack en Sjors tegen Bing, maar zelf komt ze er veel te makkelijk mee weg. Ik verwacht wel dat dat ooit nog uitkomt, maar ja wanneer en hoe... ?

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ze doen morgen een test..

17. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh dus dat is het geheim van Yvonne? Dat haar man geen kids kan krijgen?? Of hadden die al een kind??

Ik zou Het Iig erg leuk vinden als Rik en nuran samen komen...

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Aha, ik dacht dat hier iemand misschien al wat meer wist dan dat ik wist ;)

19. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    En die uitslag komt zeker pas een week later ;)

20. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ja ik denk idd ook dat Rick en Nuran samen zullen komen.. Die draaien al zo lang om elkaar heen.. Alleen afwachten wat Yvon doet! Wie weet zegt ze wel dat ze het weghaalt? Geen idee! Grote kans inderdaad dat ze bij hem weggaat.

Deel Deze Pagina