Hahaha, wat een vreselijke scènes met sjors en bing. Bing doet het leuk, maar sjors... even wat acteerlessen graag. Wat een nep gedoe
Dat mens kijkt altijd of ze mot poepen... En dat achterlijke gejank met dat inademen.. Krijg der spontaameen hyper van
Ze zet ook altijd zo'n overdreven stem op. Alsof ze er kracht op zet om dramatisch over te komen (weet niet goed hoe ik het moet uitleggen).
Ik denk dat toen Aysen Danny vermoorden, jack wel het vermoedde had dat Aysen dat gedaan had.. Daarom zei hij zo iets van je gaat het nog moeilijk krijgen!! Hij gaat die zaak weer laten openen denk ik.. Ik hoop het haha
Pfffff ik vind bing vervelend worden...mag hopen dat hij nu zo mooi uit de serie geschreven gaat worden...zal er geen traan om latenSorry
Ik vind Sjors en Bing allebei vervelend hahah Mogen er allebei uit van mij. En wanneer komt het nou eindelijk eens uit van Aysen dat ze Danny vermoord heeft?
Vervelend dat Jack zo onduidelijk praat. Waarom wordt hij daar niet op gewezen door de regie? Tis soms echt niet te verstaan en moet je liplezen.
Geplaatst op 3 oktober 2012 Maandag 15 oktober Sjoerd heeft plannen en stelt Tim een ultimatum. Bing ontdekt dat hij een belangrijke afspraak is vergeten. Nuran en Aysen krijgen ruzie om iets lulligs, maar er zit uiteraard veel meer achter. Rik bereidt een warm welkom voor. Dinsdag 16 oktober Uit pure verveling regelt Lucas een spannend afspraakje voor Janine. Aysen is gealarmeerd als ze merkt dat Bing haar met een smoes om de tuin wil leiden. Ze gaat op onderzoek uit. Tim maakt kennis met de sportief-fanatieke kant van Anton. Woensdag 17 oktober Sjors beweert dat ze klaar is met Mike, maar haar fantasie gaat op de loop met haar. Bovendien komt ze Mike in de lift tegen. Rikki moet Sjoerd intomen als hij uit zijn dak gaat over zijn familieproblemen. En dus heeft Sjoerd iets goed te maken. Donderdag 18 oktober Anton is de ijzige sfeer in huis zat en probeert Bianca voor zich te winnen. Sjors brengt Mike in een lastige positie bij Nina. Jef vindt het geen goed idee dat Jack een ingrijpende verrassing voor Lorena buiten haar om aan het regelen is. Vrijdag 19 oktober Bing betrapt Aysen als zij in zijn privézaken neust, maar Aysen vindt dat Bing zich vreemd gedraagt en bijt zich in de zaak vast. Janine is nerveus over haar sentimental journey en is Ludos achterdochtige gedrag meer dan zat. Nuran wordt onzeker gemaakt door Rikkis gedrag.