** GTST topic 2012!! Deel 2 **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ja volgens mij was het inderdaad een blauwe jas, de jas van Mike is toch zwart/grijs? (kan het nu even niet terugkijken :))

2. Als Mike het nou niet is he..

Zou hij het niet kunnen zijn, vriendje van Amy misschien?
    Of miss toch Dex?

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dit staat er in.. misschien is hij het dan toch..

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jaaa mike, had blauwe jas hahaah

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Het is Mike!

Alle andere opties die ik hier lees, klinken op een of andere manier niet logisch en te ver doorgedacht. Mike is misschien té voor de hand liggend en is het daarom juist wel :D

6. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Denk dat het Mike wel is, want op het moment dat ie naar Nina loopt stopt ie net zijn telefoon in zijn zak

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    En bij die nieuwe zetten ze dan van: zou hij iets te maken hebben met de stalker verhaallijn...? Nou dat zetten ze er alleen maar bij om ons te laten denken dat hij het ook zou kunnen zijn haha

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik denk idd dat hij het is. Zoals iemand hier al zei, hij zal Amy misschien wel helpen en de stalker zijn. Hoe heette die gast nou waar zij huiswerk ging maken? Nils ofzo toch...misschien is hij dat wel.

9. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik denk toch Amy, zag net de shortie en Noud en Nina trekken weer bij Ludo in tijdelijk. Dat zal Amy niet leuk vinden... en het stukje van de gastrol. Denk dat hij Niels is waar Amy het laatst over had.

10. Ingelke87

Ingelke87 Actief lid

18 okt 2011
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, het is geen misdaadserie ;) Daar zijn de meest voor de hand liggende figuren het NIET. Hier zal het dus gewoon Mike zijn. Kan me niet voorstellen dat het een ander is. Dat de stalker nét komt op het moment dat hij zijn telefoon halen is.... 1 en 1 is 2 ;)

En hoe hij naar Nina kijkt...!

Ik vond trouwens ook dat de stalker aan de telefoon een belgisch accent had, of heb ik me dat verbeeld?
    Ben alleen benieuwd wat zijn motief is! :D

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Tja Amy... Ik geloof er (nog) niet zo in eigenlijk.. Ik begrijp dan niet waarom... We zien haar amper in beeld, je hoort nauwelijk wat over haar en dan zou ze nu ineens de stalker zijn.. Ik snap ook wel dat Nina papa's prinses is en blijft maar of dat dan een reden is om zoiets te gaan doen..

Hoe langer ik er over na denk hoe meer ik ga denken het zou kunnen haha, maar ik blijf toch nog even bij Mike, moet eerst de aflevering van vanavond maar ns even zien, misschien stel ik dan mijn mening bij... Die nieuwe kan er evt wat mee te maken hebben, maar ik vind het toch wel erg ver gezocht geloof ik

12. Ja ik denk bijna helemaal zeker Mike, maar omdat ik het zo zeker weet, twijfel ik weer zeg maar... Het is allemaal zo duidelijk waardoor ik weer twijfel en aan een ander denk.

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik heb precies hetzelfde... :D

14. fafje

fafje Niet meer actief

vond het trouwens wel heel raar dat hij dat mes trok, terwijl hij achter nina stond..ik bedoel een btj vent, staat er op zn minst voor..of loopt gewoon op de deur af!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spoilers 30 April t/m 4 Mei
    Maandag 30 April:
    Een uitbundig koninginnefeest in de koning loopt uit op een romantische ontmoeting.
    Anton voelt zich gecontroleerd door Sjoerd en Bianca en gaat in de tegenaanval. Nina reageert haar stalkerfrustratie af op Amy.

Dinsdag 1 Mei:
    De romantische ontmoeting leidt tot een romantische nacht, maar een minder romantisch ontbijt. Lorena gaat Bings wegen na als ze vermoedt dat hij vreemd gaat. Aysen vindt dat Nuran niet zo hysterisch moet doen over Rik.

Woensdag 2 Mei:
    Anton verdedigt zijn gedrag bij Sjoerd, maar dat werkt averechts. Jack gelooft Bing niet als hij ontkent iets met Aysen te hebben.
    Bing en Aysen broeden op een plan om van Jack af te komen.

Donderdag 3 Mei:
    Nina is er heilig van overtuigd dat de stalker haar in huis belaagd heeft, ze gaat gewapend op pad. Als Rikki voor haar vader opkomt, krijgt ze ruzie met Mike. Rik wil alles weten van het opvallende gedrag van Nuran.

Vrijdag 4 Mei:
    In een gevaarlijke confrontatie dreigt Nina door te draaien.
    Anton en Bianca hebben aanvankelijk het gevoel dat ze hun huwelijkscrisis aan het bezweren zijn, totdat Anton zijn situatie nader beschouwt.

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Aysen beland dus met Bing in bed!!

Wanneer was nou de datum dat Nina met de dood bedreigd wordt?

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat was toch gister avond??

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik bedoel eigenlijk de datum zelf dat ze dan vermoord zou worden.

19. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    De nacht van donderdag op vrijdag zei ze. Maar heb niet erg goed opgelet of dat deze week of volgende week is :)

Deel Deze Pagina