Sjors is echt rete irritant!! Komt ze tof doen en papieren in zn handen drukken, tekent hij het zonder aarzelen en gaat ze nog moeilijk lopen doen. Als hij ging tegenwerken dan was het ook niet goed geweest pff
Bing maakte de opmerking: Mijn moeder zei altijd, je moet niet aan een dood paard trekken. Daar kan je uit op maken dat hij dood gaat/ziek is.
Slaat die opmerking niet op hun relatie? Dood paard: de relatie die toch al kapot is. Maar ik denk inderdaad dat bing iets heel ernstigs zal hebben. Anders is zijn reactie ook niet dat hij die papieren wil tekenen.
Heb de aflevering voor vanavond gezien. Weet inmiddels wat Bing heeft. En wat een doos joh die Sjors met die papieren.
Jaaa vertelll.. Wat heeft hij?? Eventueel in een PB zodat iemand die het nog niet wil weten het niet leest..
Laat maar weten wat Bing heeft hoor, evt in het wit voor degenen die het niet willen lezen, maar in principe mag je hier alles neerzetten wat je weet Ik kan de shortie niet kijken, ben op mijn werk en ben pas rond 18u thuis, dan nog 2 uur wachten haha.. Ik ben ook wel heel nieuwsgierig.. Gaat Bing de serie uit eigenlijk??