** GTST topic 2012!! Deel 2 **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik wist het ;)

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wist het ! Kanker en dan komt sjors er achter en gaat de hele scheiding niet door ! en blijft ze bij hem omdat ze het zielig vind

3. Jade86

Jade86 Bekend lid

Oh ja! Dat zal ze vast doen, uit medelijden bij 'm blijven. Eigenlijk hoop ik heel hard dat hij eruit geschreven wordt.

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Zal jef wel weer heel verdrietig zijn, zijn vrouw sylvia was toen toch ook overleden aan kanker? Och wat heb ik gejankt toen....

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Aha nou bedankt voor de info hopelessinlove ;)

Toch wel sneu voor Bing al moet ik zeggen dat ik hem wel een beetje zat ben, hij is niet meer de Bing die hij was..
    En ik hoop niet dat Sjors nu bij hem blijft omdat hij ziek is dat zou ik voor de verhaallijn niet leuk vinden, maar wel enigszins begrijpelijk..
    Ik weet niet wat ik zelf zou doen als ik wil scheiden en hubbie blijkt ziek te zijn..

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

waarom vraag je het dan :p:D;)

sjors zat ook weer te hyperventileren opde bank... arme sjors... eerst willen scheiden.. je man neersteken omdat hij je terug wilt.. vervolgens als een idioot daar heen gaan want hij moet papieren tekenen... doet hij zonder moeite... komen de bambieoogjes weer.. vervolgens gaat ze thuis zitten janken want dit was toch niet de bedoeling... zucht... wordt je toch moe van... hup bij elkaar sjors kan toch zwanger worden.. heeft nog iets van bing die het toch gaat verliezen van ziekte... tadaaaaa

7. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ik dacht dat Sjors zwanger zou worden van Mike! Haha en dat ze dan bij Bing blijft en dat ze dan niet zeker weet of het van Mike is!

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    dat verhaal hebben we al is gehad:p

9. Irritant weer dit... Sjors en dr eeuwige gedraai!!!

10. LittleMonsters

Ja het wordt nu irie... misschien gaat lorena straks wel weer met bing..

11. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Haha ja sorry ik kom nu pas achter dit topic :D geweldig topic trouwens!

12. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Haha ja dat hebben we al gehad en het was toevallig ook sjors met bing/danny :p

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ik hoop dat aysen zich verspreekt op een dag .. Waaruit blijkt dat zij Danny heeft geduwd ..
    Op zo'n moment dat ze weer Es' zo gemeen praat of nu nuran met Rik is dan per ongeluk zoiets zal zeggen

14. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Meschien dat nu het balletje gaat rollen over wat er met danny is gebeurt???

15. LittleMonsters

ik hoop niet dat dat weer strubbels veroorzaak tussen nuran en rik... ze zijn zo schattig samen

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik denk juist dat het nooit uit gaat komen, tenminste niet zo lang ze in de serie zit. Dan is er iets wat alleen de kijker weet en 'de rest' (de personages) niet. Zodat je je blijft herinneren dat zij slecht is, zegmaar. Wat er verder ook gebeurt.

Misschien dat het dan uitkomt als zij de serie wil of moet verlaten, over een paar jaar.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd hier mag alles gezegt worden :D!

hmm dus toch.. wat we al dachten ;)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 22 oktober
    Bing eist dat Aysen haar mond houdt over zijn ziekte. Nuran moet bemiddelen in een conflict tussen Rik en zijn dochter. Mike probeert zich te verzetten tegen zijn ware gevoelens. Anton chanteert Sjoerd als die een origineel verjaardagscadeau voor Bianca wil verzinnen.
    Dinsdag 23 oktober
    Om Bing te helpen houdt Aysen zich bezig met illegale zaken. Sjors eist dat Mike de waarheid openbaar maakt. Bing reageert zijn frustratie af op Lucas. Janine wordt gevraagd om mee te doen aan een liefdadigheidsproject.
    Woensdag 24 oktober
    Op haar verjaardag weet Sjoerd Bianca aan het huilen te krijgen. Jack heeft grootse plannen voor als Lorena weer terug is. Sjors neemt het voor Mike op. Nina bijt van zich af. Lucas roddelt, maar weet maar de helft van wat er speelt.
    Donderdag 25 oktober
    Sjoerd weet Anton met een smoes monddood te maken. Tim is het spelletje van Anton en Sjoerd helemaal zat. Ludo begint Maarten steeds meer te wantrouwen. Nuran voelt zich te kort gedaan door Rikki. Om zijn vriendin te helpen besluit Rik uit te zoeken wat het probleem is.
    Vrijdag 26 oktober
    Bing neemt teveel verantwoordelijkheid op zich en daar moet hij een hoge tol voor betalen. Omdat hulp vragen niet in zijn systeem zit, maakt hij het zichzelf alleen maar moeilijker. Mike denkt Nina te kunnen charmeren met een romantisch rendez-vous. Lucas bemoeit zich met Jacks privézaken.

19. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg om zo vroeg al weer te lezen waar het straks over gaat. :D

20. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Zagen jullie net die spelfout? Janine liet iets zien op haar pc en daar stond kwebelkous ipv kwebbelkous..

Deel Deze Pagina