Jemig net de nieuwe shortie gezien!!! Even in het wit voor diegene die het nog niet wil weten! Mike gaat het condoom lek prikken... hij wil Nina schijnbaar zwanger maken!!! Liefs
Ow de kinderpostzegels moesten er ook in hoor. Wat een slecht stukje. 'dat is Isabelle, ons buurmeisje..woont al 3 jaar naast ons' 'zo het assortiment wordt elk jaar groter niet waar?' Wat slecht.....
Vond jack achter de bar ook komisch,jammer dat hij er straks uit is. Denk dat hij sjors als oppas voor bram wilt vragen. En mike is gewoon een echte creap bbbrrrr. Dat stukje van die kinder postzegels vond ik ook nergens op slaan,wie gaat nu voor kinder postzegels bij een raam staan dan bel je toch aan En ludo vind ik nu irritant worden met de jalourse gedoe.
Ja dat dacht ik ook al... dat jack dan sjors vraagt als oppas voor bram. en dan zal rikkie het wel oke vinden maar sjoerd niet krijgen die 2 weer ruzie. ludo was idd erg jaloers. maar janine vind het ook wel erg gezellig met die vent te chatten niet?! ik lag ook in een deuk met jack, ik vind het ook erg jammer dat hij eruit gaat.
Ons buurmeisje tikt ook op het raam als ze met de kinderpostzegels komt, dus dat vind ik niet raar haha. Ik vind dat ze zoiets erin doen niks mis mee. Net zoals ze met collectebussen de kroeg inlopen, beetje reclame maken, daar heb ik geen probleem mee. De een zit met een friesche vlag breaker in zijn hand en de ander leurt met kinderpostzegels, tis allemaal reclame
Leuk tijd verdrijf tussen 8 en half 9. En ik wil ook wel in de sapbar werken voor 20,00 per uur haha. Waar kan ik solliciteren?
Er is de laatste tijd wel veel reclame inderdaad, het ligt er dan zo lekker dik op . Vind het wel een beetje laat want hier zijn de kindjes met kinderpostzegels al een ruime week (misschien al wel 2?) geleden langs geweest. Mosterd na de maaltijd Vind Mike juist wel een erg leuk personage. Ik hou wel van iets minder zoetsappig
Is het Mikes bedoeling om door middel van een kind met Nina verbonden te worden en te blijven aan de Sandersfamilie? Van mij mag hij gewoon zijn gevoel volgen en naar Sjors gaan, die vindt hij volgens mij veel leuker dan Nina en laat Nina en Noud dan maar weer bij elkaar komen..