** GTST topic 2012!! Deel 2 **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    volgens mij volgende week ;)

Maar dus toch Bing en Aysen... BAH! arme Sjors.. let maar op dat die Aysen straks nog zwanger is ook...

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wat een k*tstreek zeg van Bing.. Maar ja t was te verwachten in GTST. t Vrouwtje zit in t buitenland, t mannetje gaat vreemd...
    Nou dan wordt het ooit misschien nog wel wat tussen Mike en Sjors (maar als Mike de stalker blijkt te zijn, hoeft dat voor mij dan weer niet en mag Mike gelijk weer oprotten)

Ik vind het wel opvallend dat er in de spoilers staat dat Nina haar stalkerfrustratie afreageert op Amy.. Nu komt ineens Amy er weer in voor, zou ze dan toch iets met het stalken te maken hebben....?
    Nee ik blijf nog steeds bij Mike

Pfff dat zo'n soap je toch zo bezig kan houden he. Ik heb momenteel niks beters te doen, ben op mn werk, maar tis nogal rustig haha...

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Huh heb ik wat gemist?
    Heb nog nooit een school vriendje van Amy gezien..

Ik denk dat het gewoon Mike is hoor. En als hij het niet is mag hij er van mij heeeeel snel weer uit. Wat een vreselijk figuur, blegh.

En die Aysen bahhhhhhhh wat een mens. Vreselijk. Vind het ook sneu voor Lucas. Lucas is koel!

4. fafje

fafje Niet meer actief

ja nee, ik zat die kant op te denken..omdat toen er es een scene met amy was...had ze het over huiswerk maken...en toen vroeg ludo nog zo van,..moet je daarom zo opgetut gaan...oid..

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Beging mij komt er nieuwe gastrol in gtst.
    Een jongen van 16 jaar.
    Dus denk dat hij iets met amy te maken heeft.
    Ook omdat ze laatst weer ineens in beeld kwam en het over huiswerk bij niels maken had.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    En amy zei laatst dat ze ook wel een nieuwe laptop wilde.. ludo zei toen dat dat niet nodig was want nina haar laptop was kapot en daarom een nieuwe kreeg

7. sammychic

sammychic Actief lid

13 jan 2012
    107
    0
    0
    Toen Mike in het begin naar Meerdijk kwam, had tie het gemunt op Nina en Noud. Lorena vertelde hem nog dat hij ze niet uit elkaar kon drijven en vervolgens zei Mike dat tie alles voor elkaar zou krijgen wat tie wilde.

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ohhhhhhhh oke, nu is het duidelijk :D

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Zou Rick zich laten bekeren? Wel een interessante verhaallijn :D

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Daar zat ik ook net aan te denken whaha

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja mike stopte die tel in zijn zak.

12. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik blijf er na de aflevering vanavond toch bij dat het Mike is

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Amy heeft natuurlijk wel vrije toegang in het huis en kan daar de rol van stalker verder spelen nu de echte misschien ingehuurde stakker niet in haar buurt kan komen. Ludo's huis s beveiligd en daarom kan het heel goed Amy zijn die vanavond daar rondsloop en hen bespiede.

Hoewel Mike voor de hand liggend is, neig ik nu ook meer naar Amy...

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Vond het wel grappig dat dat stukje met Nina in het bos er allemaal sneeuw ligt haha. Dan had ik dat denk ik toch eventjes opnieuw opgenomen... Ziet er ook zo stom uit.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Pfff schijt bing!

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Aaaaargh, wat een takketrut is die aysen! Aaaaargh, sorry hoor, ik weet dat t nep is, maar irriteer me kapot aan haar en haar stomme glimlach

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik word ook misselijk van die Aysen.De manier waarop ze praat en die stomme lach.Van Nuran wordt ik ook een beetje moe dat ze niet wil toegeven verliefd op Rik te zijn.
    Ik hoop dat dat gedoe met Nina straks ook een keertje over is want dan wordt weer erg langdradig.Die Mike wordt ik ook onpasselijk van blehhhh.

18. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Hoi
    Misschien ben ik wel de enige haha, maar ik vindt aysen echt super acteren .
    Ik hou wel van dat bitcherig gedoe net zoals vroeger bowien, martine hafkamp,dian .
    groetjes

19. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Ik hou daar ook wel van.
    Maar het verschil was dat Martine Hafkamp wel goed werd geacteerd.
    Ook Bowien en Dian (de oude) vond ik goed.

Aysen vind ik niet goed neer gezet. Maar goed, als je de eerste afleveringen ziet met Arnie en Peter is ook tenenkrommend.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Maar die waren van de straat geplukt, zonder enige acteer ervaring/opleiding.
    Tegenwoordig moet je toch wel wat ervaring hebben om in zo'n soap te kunnen spelen.

Deel Deze Pagina