ook dat maarten ijsblokjes wilde in zn drinken en ludo zonder wilde maar dat ludo het net andersom gaf, aflevering van gisteravond volgens mij.
Het zou ook wel heel soapachtig zijn als Nina meteen zwanger raakt van 1x seks met een condoom met een gaatje erin. Maargoed daar kijken we het voor heh
Ik heb ongeveer al 10 jaar geen GTST meer gekeken. Was 17 toen ik er opeens niks meer aan vond. Af en toe naar gekeken (niet vaak oftewel bijna nooit) maar wil het nu weer gaan volgen vanaf maandag. Het is nu toch meer (binnen zit) weer met kaarsjes aan op de bank. Dus ben benieuwd!
Ik heb het zelf ook jarenlang niet meer gevolgd maar ik zit er nu al weer een tijdje helemaal in. Leuk!!!
Wie weet wat er deze week allemaal gaat gebeuren? Vind het altijd leuk om vooruit te lezen en natuurlijk ook benieuwd..
Maandag 5 november Mike belooft dat hij open kaart gaat spelen. Bianca weet Sjoerd alsnog te interesseren voor een Zuid-Afrika reis. Om Sjoerd ook echt mee te krijgen, besluit Anton een joker in te zetten. Dankzij Nina krijgt Mike een baan aangeboden. Dinsdag 6 november Lorena wil Jack niet kwijt en geeft toe aan zijn eisen. Jack snapt hier niets van en besluit haar te testen. Anton heeft goed nieuws voor Bianca, maar zij gelooft hem niet. Rikki heeft hulp nodig van Rik. Woensdag 7 november Jack is diep teleurgesteld na een gevaarlijke actie van Lorena. Desondanks doet hij haar een verdrietig voorstel. Maarten weet Janine te imponeren. Bing steekt een joint op om zijn pijn dragelijk te maken. Hij wordt betrapt. Lucas begrijpt niets van zijn zus. Donderdag 8 november Tim zoekt samenwerking met Sjoerd en Rikki. Laura wil dat Jef gaat zingen. Aysen weet niet hoe ze om moet gaan met Bings emoties. Jack en Lorena besluiten dat ze nu alles uit hun relatie moeten halen, anders is het te laat. Vrijdag 9 november Jack neemt het heftigste besluit van zijn leven. Aysens diepste gevoelens worden keihard weggelachen. Mike komt in een compromitterende situatie terecht. Rik weet bij Bing een gevoelige snaar te raken. Zal Bing vertellen wat er met hem aan de hand is?
Wat een eikel is Mike zeg, hij kiest gewoon voor de vrouw waar het meeste te halen is.. Jammer want volgens mij is hij veel leuker als hij met Sjors zou zijn. Waarom moet Jef gaan zingen van Laura?? (las ik in de spoilers) En stiekem hoop ik dat het nog wat gaat worden tussen Aysen en Bing, mijn mening over hen draait bij haha, zo rot zijn ze nu ook weer niet. Alleen is Bing wel een knurft dat hij niemand iets vertelt over zijn ziekte..
ik had die Mike al niet hoog zitten maar na gisteravond? LOL schreeuwend tegen Sjors: "Ik wil je uit mijn leven maar ik krijg je niet weg, je zit in mijn dromen" ja alsof zij daar wat aan kan doen? wat een lulletje rozenwater!
wat ik me nu ineens bedenk was "rutger" vorig jaar na dat die vermoord was niet bij boulevard en vertelde dat iemand wraak kwam nemen omdat rutger vermoord was? zou dus ook die maarten kunnen zijn met zijn stichting om weer zoveel geld afhandig te maken van de meerdijkers!?
Ow, dat heb ik niet meegekregen... Maar volgens mij heeft Maarten ook meer als doel om Ludo en Janine tegen elkaar uit te spelen, dus ik denk toch nog steeds dat Maxime er achter zit...