Ik vind Mike echt niets, maar dan ook niets aan! Sowieso, geen enkele man in GTST! Vroeger was Rik nog lekker, maar tegenwoordig ook niet meer zo! Ik zeg, er mag wel eens een lekkere hunk in komen! (denk aan Channing Tatum, Jason Statham) hmmm!
Channing Tatum.. Jaaaaa!! Ben alleen bang dat hij niet echt zijn bed uit komt om mee te spelen in GTST.. Haha
Channing Tatum is nu op Veronica!! En nee, voor GTST komt ie vast niet zijn bedje uit... Maar Gerard Butler mag ook?
Jaah zoiets dat ik ook hahahah. Van mij mag er wel een echte vent in GTST komen. Mike was in t begin wel een lekkertje, maar nu begint hij ook wel te vervelen. Iemand zoals Matt Bomer ofzo? Channing mag ook wel trouwens hahaha
Voice over bij o.a.: Lotto Weekend Millionairs Dancing with the Stars Reclames bij Film1 De Mora reclame waar Irene Moors ook in speelde en Sylvia Geerse Reclame van Samsung Star Beter Horen Heeft ooit in Onderweg naar Morgen gespeeld ook.. En wel meer dingen, heeele aparte stem die man!
Het is echt grappig dat mensen een bepaald beeld hebben over iemand door het karakter datie speelt :') "Mike" speelt Toby in Mega Mindy (ja heel erg dat ik het weet hahaha) En daar is het een hele leuke spontane jongen. Hij is de nieuw Danny, dat ging ook zo. Ben wel jaloers op Inge (Sjors) dat zij elke keer liefdes scenes mag doen met die knappe mannen.