Ik denk dat we op een gegeven moment gewoon iets te horen krijgen als 'Jack heeft besloten om voorlopig in Maleisie (ik noem maar iets) te blijven' .. zodat hij altijd nog terug kan komen.
Maandag 19 november Bianca vindt dat Anton verantwoordelijk is voor de onmogelijke situatie tussen Sjoerd en Rikki. Rik vraagt Sjors om hulp, maar omdat het over haar ex gaat, houdt zij af. Lorena probeert Mike ervan te overtuigen dat zij een serieuze koper is. Dinsdag 20 november Mike krijgt slecht nieuws en onderneemt meteen actie om Nina aan zich te binden. Aysen is woedend op Nuran omdat ze Bings geheim openbaar heeft gemaakt. Maxime wordt helemaal vrolijk als ze een ruzie afluistert. Bing schrikt zelf van zijn reactie op Sjors. Woensdag 21 november Maarten doet zijn best om een romantisch reisje van Janine en Ludo te saboteren. Jef is teleurgesteld dat Bing hem niets heeft verteld over zijn ziekte. Lorena weet Sjors een geheim te ontfutselen. Donderdag 22 november In Zuid-Afrika heeft Anton een verrassing voor Sjoerd, waardoor Rikki en Tim besluiten om samen op safari te gaan. Mike en Lorena staan lijnrecht tegenover elkaar en spelen het hard tegen hard. Nina wordt geconfronteerd met iets uit haar verleden. Vrijdag 23 november Anton en Sjoerd komen terug uit de wildernis en weten Bianca tot tranen toe te ontroeren. Rikki en Tim zijn verward door hun situatie. Ludo doet Nina een mooi aanbod. Lucas betwijfelt of Nina nu in staat is om de juiste keuzes te maken. Maarten en Maxime worden bijna samen betrapt. Laura krijgt een verrassing
Ohh als Tim en rikki maar niet gevoelens voor elkaar krijgen Ja en mss keert Jack ooit terug maar gespeeld door iemand anders
Jesus,zit hier een gewoon een potje te janken om het afscheid van jack! Hoe bedoel je last van mijn hormonen....
ik heb het op de achtergrond staan en hoor dan ineens Michael Bublé, zucht! ja mijn hormoontjes gaan spontaan op de loop!
Nou k bn allang niet meer zwanger maar k moest echt janken Ja rikki en Tim had k ook eerder verwacht maar juist toen dat niet gebeurde dacht ik oh toch niet dus.... Maar dus Toch wel haha
Hier nog een!!Wat heb ik zitten huilen zeg!!Gewoon schokken tijdens het huilen,echt erg!!Oooooowwwww Jack!!!!