Daar gaat ie dan..... erg jammer hoor! Al vond ik de eindscene wat tegenvallen. En wat wordt het volgende week spannend!!
De datums kloppen niet. het is maandag de 12e he? en ik vond de eindscene met jack ook tegenvallen.. wel heel erg jammer dat hij weg is
Dit is van volgende week Nina stelt Mike voor een lastige keuze. Lorena heeft moeite met de kritiek van Sjors. Janine en Maarten bedenken een plan om Ludo positiever over hun activiteiten te maken. Mike behaalt een overwinning bij Ludo. Dinsdag 13 november Rikki vindt het moeilijk om Sjoerd voor te liegen. Ze zoekt iemand om haar hart bij uit te storten. Bij Ludo belt een verrassende bezoeker aan. Janine verwijt Ludo dat hij star is. Bing wordt opgenomen in het ziekenhuis. Woensdag 14 november Rikki raakt verward in een web van smoezen en uitvluchten. Aysen neemt zich voor om alle banden met Bing te verbreken. Uit frustratie neemt Lorena een verkeerde beslissing. Rik probeert te achterhalen wat Nuran voor hem verzwijgt. Donderdag 15 november Aysen komt op het punt te staan dat ze Bing moet bekennen wat ze voor hem voelt. De wrijving binnen hun relatie zit zowel Ludo als Janine dwars, maar wie neemt de eerste stap? Nuran werkt zich in de nesten. Vrijdag 16 november De familie Bouwhuis arriveert in Zuid-Afrika. Lorena dreigt zich te verliezen in een zakelijke deal. Rikki baalt als haar leugen zich tegen haar keert. Tot ongenoegen van Nina vindt Mike zaken belangrijker dan haar.
Ik moest huilen omdat lorena zo verschrikkelijk zielig huilde... Zucht... Gelukkig was ik home alone heheh
Ik vond het filmers wel zo verschrikkelijk slecht! Ben van gtst wel anders gewend, hadden jullie dit niet? Normaal is het voor mij ook wel een jank momentje maar nu helemaal niet!
Jeuh de verrassing voor Laura is Noud! Ik zag net een voorstukje wat er komende weken gaat gebeuren en daar was ie weer! En ook Maxime terug...
die zal wel zeggen wtf?! scheidingspapieren?? en dubbel wtf?!? Mike???! Jij sloerie! En dan vallen ze elkaar in de armen, steken de haard aan met de scheidingspapieren, hebben wilde sex op de bank in toko waarbij het al aanwezige beebje van mike in buikje van Nina behoorlijk wat te verduren krijgt en dit alles met een glurende mike door de ramen...
Yes... Maxime is back. Zou ze ook proberen om alles van Ludo en Janine af te pakken?? Qua geld bedoel ik?