Ik kijk ook al van het allereerste begin, en nog steeds ga ik er helemaal klaar voor zitten!... Net als The Bold, die komt momenteel op een rottijd ...16:05... Maarre ik zit maandag weer helemaal om 20:00 uur klaar hoor!
Nou, ze geven elkaar allemaal de schuld. En er zijn er genoeg die hem niet zo "aardig" vinden/vonden Maar je begrijpt, op die manier kan ik er geen touw meer aan vast knopen natuurlijk.Meestal heb ik het wel snel door, maar nu weet ik het echt even niet Ik moet zeggen dat ik er wel van baal dat hij eruit is, al de goede spelers gaan weg
Rosa was leuk ja: slik Wel spannend hoor, wie heeft het nou gedaan......... Ik had helemaal niet verwacht dat Ludo uit de serie zou gaan. Mijn vriend dacht dat hij verlamd zou raken ofzo, maar nee hij is echt dood. Ben benieuwd of Jeanine er nu ook uit gaat, misschien gaan ze wel samen met pensioen
Ik hoorde van de week een roddel dat Ludo en Janine in het echt ook uit elkaar gaan.....???? Weet iemand of dit waar is? Ik vond ze zo'n leuk stel! XXAnnalise
Kan me niet voorstellen dat Caroline en Erik echt uit elkaar gaan, ze hebben net een mega mooi huis gekocht! http://www.goede-tijden-slechte-tijden. ... php?t=2863 voor de foto van het huis Het is wel weer spannend hoor, begon gelijk al goed. En ook met humor er in, vind ik altijd wel erg leuk! Dat met Rosa geweldig, en Janinne die over de gang liep van het ziekenhuis in haar jaren 20 outfitje; tja op de gang vroegen mensen al of ik hun bestelling wilde opnemen Ja was wel grappig. Maar ik blijf erbij dat ik Martine verdenk om die kogels te verwisselen. We blijven kijken, dit is trouwens sysoen 17 alweer