zou het kunnen dat Ludo helemaal niet vermoord is en dat die Lieve een ex is van Nick en die Nick ook gevangen houdt en zou het huwelijk met charlie sloopt. zomaar een ideetje?
Update Dinsdag 24 Oktober 2006 Het gaat helemaal niet goed met Charlie. Ze mist Nick verschrikkelijk en ze wil zelfs geen naam voor de baby verzinnen en aangifte gaan doen bij de Burgerlijke Stand. Barbara wil haar graag helpen, maar Charlie wil haar hulp niet. Barbara blijft volhouden. Noud mag van Robert niet meer bij Florien langskomen. Barbara lijkt echter meer begrip voor het jonge stelletje te hebben. Als Florien vraagt of ze bij Noud mag langsgaan dan mag dat van Barbara. Aangekomen op haar afspraakje met Noud wil hij met haar naar bed. Ze laat het begaan, maar lijkt zich er niet echt goed bij te voelen. Bing en Sjors besluiten te gaan samenwonen. Ze vertellen het aan Jef en Dorothea. Vooruitblik op Woensdag 25 Oktober 2006 Janine heeft een afspraak met een onbekende man in een parkeergarage. Ze geeft hem foto's van Barbara, Robert en Morris. Dian besluit om met een belangrijk bestuurslid van Sanders Inc. te praten. Zou Dian de nieuwe president-directeur kunnen worden?
dat dacht ik nou precies zo! volgens mij heeft lieve er wat me te maken want ze wil iedereen op afstand houden ze wou toch babara weg sturen tijdens de bevalling terwijl charlie dat helemaal niet had gevraagd?!
Update Woensdag 25 Oktober 2006 Janine huurt iemand in die Sjors, Bing, Robert, Morris, Barbara en Dian moet gaan volgen in de hoop meer te weten te komen over de moord op Ludo. Daarna zoekt Janine die 6 personen op om te zeggen dat zij hen niet langer verdenkt van de moord op Ludo; ze biedt haar excuses aan. Maar hier meent Janine natuurlijk niets van. De man die Janine heeft ingehuurd biedt alle 6 personen, met een smoes, een reis naar Chili aan. Janine is iets met hen van plan in Chili, maar wat?! Florien bedenkt zich en wil niet met Noud naar bed. Het voelt (nog) niet goed. Dian polst bij leden van de Raad van Bestuur van Sanders Inc. hoe zij over Janine denken. Dian prijst zichzelf behoorlijk aan als nieuwe directrice. Verrassend genoeg krijgt Dian de steun van tweederde van de leden. Morris twijfelt aan Nina. Hij acht het mogelijk dat zij haar vader heeft vermoord. Nina kan het niet geloven als Morris dit aan haar verteld. Vooruitblik op Donderdag 26 Oktober 2006 Rosa wil graag de dokter bellen voor Charlie, maar Lieve weet dit te voorkomen. Morris wil dat Nina meegaat op zakenreis naar Chili. Er komt een spoedzitting bij Sanders Inc. over het lot van Janine.
Update Donderdag 26 Oktober 2006 Nina wordt woedend op Morris als hij het mogelijk acht dat Nina haar vader heeft vermoord. Later die dag hebben Morris en Nina een goed gesprek. Ze trekken zich voortaan niets meer aan van de buitenwereld; zolang zij elkaar vertrouwen, kan hun relatie niet stuk. Janine weet Barbara, met een smoes, zover te krijgen dat zij toch op zakenreis naar Chili gaat. Ook Robert gaat en nu het weer goed is tussen Morris en Nina, gaan ook zij mee. Rosa ziet dat Charlie's toestand steeds onstabieler wordt en wil een dokter inschakelen. Lieve houdt haar tegen. Zij lijkt ervan te genieten dat Charlie in een depressie zit. In boeken leest ze meer over Charlie's depressie. Het zou zelfs zover kunnen gaan dat Charlie hallucinaties krijgt en serieus over de dood gaat nadenken. Dit is exact wat Lieve wil... Janine probeert Frank, lid van de Raad van Bestuur, zover te krijgen dat hij haar helpt om Dian uit Sanders Inc. te werken. Tijdens de spoedvergadering die volgt, deelt Janine mee dat ze per direct aftreedt als directrice van Sanders Inc. Dit komt voor iedereen als een verrassing. Tot iedereens stomme verbazing stelt Janine meteen de nieuwe directeur van Sanders Inc. aan iedereen voor: Frank! Dian staat meteen op en roept: 'Dit kan niet! Ik ga hier absoluut niet mee akkoord!'. Vooruitblik op Vrijdag 27 Oktober 2006 Noud overweegt Meerdijk te verlaten omdat hij ziek wordt van Laura's bemoeienissen. Waar kan hij naartoe? Als Lieve Charlie niet stimuleert om beter te worden, is Anita verbaasd. Lieve probeert dan Anita te overtuigen van haar goede bedoelingen.
Die Lieve spoort volgens mij niet helemaal. Ze moedigde laatst Charlie aan om flesvoeding te gaan geven. Misschien wel met de intentie dat de kleine dan niet langer afhankelijk is van zijn moeder en dat Lieve hem mee kan nemen.
ja lieve spoort echt niet.. Zal ze niet tegen de kleine praten die daar toevallig lag? Want volgens mij woont ze idd bij charlie in.. Dan maakt rosa daar toch ook schoon? Kan bijna niet dan nick daar zit.. Alhoewel..... spannend hoor.. hoop dat we het vanavond zien
Ik zat er ook aan te denken dat ze voor Nick aan het voorlezen was. Wordt nu wel tijd dat we dat weten, durt allemaal veel te lang.
Nee, ik denk tegen de baby. Ze praatte op zo'n kinderlijke toon. Dat wordt morgen vast weer een spannende clifhanger voor het weekend. Vrees dat we nog lang niet bij de clou zijn
Heb gtst gisteren gemist, had weer eens een vergadering. :x Ben erg benieuwd...vanavond zeker kijken.
Na het lezen van al jullie berichtjes denk ik dat Lieve gisteravond zat voor te lezen tegen de foto van Nick. Misschien heeft ze Nick ontvoerd en is ze de ex van Nick. Misschien is ze ook ooit zwanger van hem geweest en is dat een miskraam geworden (of abortus). Nu gaat ze de baby ontvoeren om 'm samen met Nick op te voeden. Zoiets? Alleen wat Janine nou van plan is in Chili met Barbara, Morris en Robbert (en Sjors en Bing in Parijs), dat is mij één groot raadsel? xxAnna