mee eens, dat zit er niet meer in Jeetje wat een slappe aflevering vandaag, Janine gedraagt zich als een puber! en die Maxime.... grrrrrrr....
Pff ik het ziet er niet uit Jack en Janine samen. Ook met die vrijpartij op die bank, verschrikkelijk hoe ze aan het stuntelen waren Dat was echt een heel slecht stuk.
heb vandaag wederom gemist zat op n verjaardag morgen maar weer even kijken en dan die van morgenochtend even opnemen ben ik ook weer helemaal bij!
ik heb net GTST gekeken.. wat vreselijk zeg die jack en janine.. stelletje pubers! en die Maxime die mag er van mij wel weer snel uit, wat een verschrikkelijk mens..!
geloof dat we het wel allemaal eens zijn over die Maxime! hahaha Hoop echt dat ze weer net zo snel verdwijnt als dat ze kwam, maar ik vrees het ergste vanaf wanneer gaat Nick er eigenlijk uit?
ik denk snel... iedereen begint hem nu al zat te worden en te verstoten enzo ik denk dat vicky er ook best snel uit gaat.. dat ze naar haar vader gaat en dan ineens een kaartje stuurt ''lieve allemaal, ik kom niet meer terug''
Ja idd, das waar. Vicky gaat er volgens mij per 18 mei uit en denk wel dat ze zoiets doet zoals jij beschrijft, iedereen (behalve Dex) kotst haar toch uit
Ja idd die maxime kan ik echt wel schieten (in de serie dan he want in het echt lijkt ze me wel aardig..