echt waar?! jammer hoor en dat zal idd Lucas zijn.. (die komt natuurlijk voor de verjaardag van Nina)
En Stefano is dan natuurlijk net Damian (atwt) die het er niet mee eens is dat Lucas homo is, let maar op
Ja maar hij is de vader toch niet (anders klopt het verhaal niet ) Vond het vanavond wel een aardige aflevering, eindelijk is Vicky van die Dex af (naja zo goed als..) ben benieuwd wat Noud gaat zeggen! volgens mij houdt ie nog wel van haar
ik heb de eerste gedeelte gezien ga zo nog even de rest afkijken werd gebeld moest even overschakelen..
Ferry doedens wordt lucas sanders Drachtster bemachtigt rol in GTST vrijdag 10 april 2009 Drachten Ferry Doedens uit Drachten is binnenkort te zien in de landelijke soap-serie Goede Tijden Slechte Tijden. Ferry werd in Drachten op jonge leeftijd al bekend door zijn levende standbeeld act welke hij regelmatig op Peije Dei hield. Later deed hij ook mee aan Idols. In Goede Tijden Slechte Tijden gaat Ferry de rol spelen van Lucas Sanders. Dit karakter is de zoon van Janine en Stefano. Hij keert nog dit seizoen terug uit New York waar hij zijn middelbare school afgerond heeft. Donderdag werd Ferry verteld dat dat hij de rol had gekregen. Hij had op 1 april een auditie gedaan. Bron: www.waldnet.nl weet niet of ik het hier mag plaatsen?
Ik heb ook een lijst gekregen wat er allemaal gaat gebeuren, maar dat ga ik hier niet plaatsen. Of jullie moeten het wel willen ?