Ja, ben nu ook wel erg nieuwsgierig hoor.. Ow die Maxime; daar heb ik zo'n hekel aan; elke keer als zij in beeld komt scheld ik haar uit hahaha; En m'n vriend dan; waarom kijk je dit als je je er zo aan ergert hahahaha.. En ik wist wel dat Sjors op Danny ging vallen ..
Wie is die heaumeau? Vind ik echt heel stom dat ze die erin doen. Echt veel te verwijfd. Als ze nou een heaumeau doen die wel gewoon mannelijk is zeg ik, ok. Vind het echt overtrokken.
Ja idd die Dex is echt niet te geloven ik hoop echt dat vicky en noud weer samen komen prachtig koppeltje
Maar dat gaat ook niet lang duren aangezien vicky uit de serie verdwijnt. Jeetje wat hebben ze een verschrikkelijke loser van die Dex gemaakt zeg. Het is nog zonde.
vrijdag gaat het helemaal mis met het verjaardagsfeest van nina.... Er is een gaslek in teluma zoals jullie al hebben gemerkt en volgens mij ontstaat er vrijdag een explosie in teluma.... Wordt weer spannend dus... Liefs
mmm vind het juist jammer van de Toppers, maar dat is meer omdat ik die gasen niet uit kan staan Wordt erg spannend denk ik, ik gok dat Vicky en Nick gewond raken en daaraan overlijden en daarom de serie verlaten? zou zomaar kunnen...
Het zou kunnen maar ik heb een interview met Nick gezien en volgens mij gaat hij niet dood en het kan natuurlijk ook zijn dat hij het niet mag zeggen
Spannend vanaaf.. Helaas kan het ook niet gelijk zien! Maar als ik thuis komt gelijk even rtl gemist kijken!