nee hoor de laatste aflevering is voor de zomer pas. Zomerstop hebben ze dan. Vanavond is gewoon een cliffhanger voor deze week zeg maar dus we moeten een weekend wachten voordat we weten wat er precies aan de hand is waarschijnlijk. Maar maandag is het er gewoon weer op hoor!
Ja ik vond het ook tegenvallen had er wel iets meer van voorgesteld maar ik ben wel benieuwd maandag hoe het nu verder gaat met Nina en of Dex dood is .. vind het een rot karakter en anders zal hij wel Ludo achter zich aan krijgen wanneer deze er achter komt dat hij het heeft veroorzaakt .. heel onredelijk natuurlijk, maar we kennen Ludo
Hahaha ja precies, dus voor Dex is het misschien beter dat ie nu al dood is Ik heb het nog niet gezien, ga zo ff kijken, ben benieuwd
Ik denk niet dat Dex dood gaat, lees het stukje maar voor donderdag 30 april op de site van GTST http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/tvgids/april2009.xml
ik vond het gister zo nep he dat dex daar onder die balk lag. zag er zeer nep uit, je zag dat ding gewoon makkelijk op en neer bewegen!!!! en hoezo is nina maximes dochter!!!! spannend
ja idd want als die adem haalde ging de balk mee idd... vonden ik en mijn vriend ook, andere kan vind wel spanned hoe gaat lopen. en helemaal hoe het eindigde hahah Ik ben de moeder hahah
Zo die Maxime is echt te ziek... Heb zo'n hekel aan dr hahahaha.. Spannend hooor. Maar vond indd ook allemaal een beetje nep! Had er veel meer van verwacht..
Die explosie en die balk op Dex waren inderdaad een beetje nep, maar ja je kan niet alles hebben he En dan die Maxime! hoop dat Ludo nu inziet waar ze mee bezig is!
ze hebben wel gehoord wat ze riep in het ziekenhuis! ben benieuwd. vanavond kan ik het helaas niet zien. maar gelukkig hebben we rtl gemist!
oee vind het voor het eerst in tijden weer spannend!! vanavond proberen om het te kijken! anders morgenochtend
OOEEEE spannend hahaha hoe Ludo en Janine ook naar der keken stom mens alleen Nick ziet hoe ze echt is!!!!
wordt idd weer een beetje spannend! en die Lorena blijftwel een beetje irri hoor, zelfs nu ze met Bing is..
Er zit er altijd eentje met zen tong op zen knieen als zij in beeld is!! MANNEN whaha. Maar vervelend is ze wel...!
Ha ha ! Wat leuk dat dit topic er nog altijd is ! Ik heb het gestart tijdens mijn vorige zwangerschap, 4 dagen voordat Thijs geboren is ! Echt grappig om te zien ! Veel plezier ! Groetjes, Nikki F
Ben benieuwd hoe de fam. sanders gaan reageren als ze er achter komen dat wat met Nina is gebeurd de schuld is van Martijn Die liet die balk op haar hoofd vallen en nu is ze dus kantje boord geweest
wat voorspelbaar zeg.... Ik had allang in de gaten dat Maxime geen kinderen kon krijgen vanwege die kogel die ze als klein kind in de buik heeft gekregen van Ludo.