Ik hoop niet dat Danny erin trapt hoor.. Vind hem en Ronja juist zo'n leuk stel.. Maar je weet.... het is soap, dus er zou wel weer wat gaan gebeuren..
Ja daar ben ik idd ook bang voor en dan is GTST meteen een stuk minder vind ik Ik vind het ook een heel leuk stelletje
het is n heel leuk stelletje, alleen in n soap moet het gewoon gebeuren dus ben bang dat het ook gaat gebeuren!
Geweldig hoe Maxime op haar plek werd gezet ze begon meteen al met WE.. ik zat meteen op het puntje van mijn bank te "schreeuwen" wat bedoel je met WE hahaha Tja ik vind het rot voor Jack hij was al zo voorzichtig met aan een relatie beginnen en nu dit...
Ik kan Maxime niet uitstaan he. En nog even afwachten hoe het allemaal gaat aflopen met Lorena haar domper.. En die Dex.. Wat een vreselijke zoon is dat zeg. Hij haalt het bloed onder mijn nagels weg. Wie heeft dat nog meer..
Sorry meiden, maar eigenlijk vind ik Ronja en Denny helemaal niet zo'n leuk stelletje. Ik vind Danny en Sjors veel leuker.
Ik vindt die Dex nog de meest irritante personage die ze er ooit in hebben gezet. Hij is echt het type jongen die je gewoon niet uit kan staan. Zal hij het wel leuk vinden om dat karakter te spelen, kan mijn eigen namelijk helemaal niet voorstellen.
Ik vind Dex ook echt verschrikkelijk vervelend! en dan die Maxime! hahaha ff lekker op der nummer gezet, wat een zielige doos! Vind het wel sneu voor Jack, dit had ie misschien al verwacht maar is toch voo haar gegaan en nu lijken Janine en Ludo weer naar elkaar toete groeien (vind ze wel een leuker stel btw) Ben benieuwd hoe het me Lorena gaat aflopen!
Wat mij betreft mogen Janine en Jack gauw weer uit elkaar. Ik vindt die 2 totaal niet bij elkaar passen.
Die dex daar walg ik nou ook van.... Bleegghhh. En die maxime wordt even goed op haar plaats gezet gelukkig.... muhahahaha Tjah zouden de scriptschrijvers ludo en janine toch weer bij elkaar brengen?? uiteindlijk zijn ze natuurlijk voor elkaar gemaakt, maar het is nu wel wat uitgekauwd om ze weer bij elkaar te brengen.
Donderdag wordt trouwens een dubbele aflevering, want die op vrijdag wordt gelijk na die van 20.00 uur van donderdag uitgezonden. Dit ivm de herdenking van Apeldoorn.
OEh leuk dubbele aflevering ik mis namelijk meestal de Clifhanger van vrijdag wegens boodschappen doen