O, dat wist ik helemaal niet van die dubbele aflevering, goed dat ik het hier lees! Wanneer is trouwens de laatste aflevering voor de zomerstop? Weet iemand dat?
Yes! vanavond een dubbele! Ik wou nog effe naar de praxis gaan om een schapje te kopen.. maar LAAT MAAR!! zaterdag weer een vrije dag.. haha!
Hahah gelijk heb je Mus! Het was weer een leuke aflevering, Danny blijft en Ludo gelooft Maxime niet! haha net goed! Janine is blijven slapen bij Ludo volgende keer bij em in bed denk ik Ondanks dat ze al vaak uit elkaar gegaan zijn, vind ik dat ze toch bij elkaar horen, maar de tekst scrhijversmoeten wel gaan oppassen dat het niet zo'n relatie wordt al Brooke en Ridge van de Bold.. want dan wordt het wel vervelend! die serie draait altijd om die 2 heen..
Aaah...ik vond het zo spannend toen Rosa betrapt werd! Gelukkig gelooft Ludo Maxime inderdaad niet! En ik had ook wel verwacht dat Ludo en Janine weer gingen zoenen, volgens mij komen ze toch wel weer bij elkaar terug....ook wel weer een beetje irritant maarja
Ik vond het ook net goed voor Maxime Ja idd Ludo en Janine zullen wel weer bij elkaar komen en dat zou Maxime leuk vinden
Ik heb vrijdagmorgen alleen de eerste gezien maandagmorgen zie ik die 2e dus ben eens benieuwd! ik kijk namelijk meestal 'smorgens af en toe eens 'savonds maar mijn man vind het maar niks en ja als ik toch tijd heb om 'smorgens te kijken waarom dan niet. Ik vind Danny en Sjors beter bij mekaar passen
Ik vind het zielig voor Jack Hopelijk komt iedereen er nog wel achter wie Lorena echt is BAH wat een loeder is het toch !
Jah ik vind dat ook zo'n vreselijk egoistisch wijf he die lorena.... Ze draait alles precies zo dat het haar het beste uit komt. BAH... En die Maxime vind ik ook zo'n slinks wijf... Beetje zielig lopen doen tegen janine van och dat weet je nog helemaal niet en ik vind het zo erg voor je maar jack is de schuldige.... Tjonge jonge jonge hoe doorzichtig ben je dan! Liefs
Ik vind het echt zielig voor Jack.. ooooooh en nu begint hij ook nog te huilen! (beetje) Hij krijgt overal de schuld van, zo zielig. Maxiem vind het maar niets dat Janine weer in huize Sanders gaat wonen
Vind het op het moment echt weer superspannend!! Die Lorena krijgt haar portie vast nog wel..moohahah
Aaah arme Jack! vind het echt zielig voor em! wat is die Lorena toch een B***h!!! En die Maxime vind het niet leuk dat Janine alles voor haar dochter over heeft, zelfs wonen bij haar ex! heerlijk! Het begint weer een beetje leuk te worden!