vicky gaat er toch deze week uit?? nout ook? hij bracht haar op het idee om samen naar het buitenland te gaan..
alleen vicky gaat eruit, maar of noud eerst mee gaat weet ik ook niet. maar eruit gaat hij niet iig. Lorena vind ik ook echt een achterbakse trut!!!! En een serie zou een serie niet zijn als je er niet achter komen, het is altijd zolang wachten tot ze achter de waarheid komen en dat maakt het dan weer langdradig. Ik zou het wel leuk vinden als sjors en danny bij elkaar zouden komen, wel zielig voor ronja, m aar ach..........
moet zeggen dat destijds (bij mij iig) ook niet bekend was dat Fos (kennen jullie m nog??) eruit ging, en die is er ook uit. zag trouwens laatst Spanga (serie voor kids) en daar zag ik fos in.
Ja Janine gaat weer bij de Sanders wonen Jack moest een beetje huilen omdat ze een beetje onenigheid hebben gehad Janine en Jack, Janine had bij Ludo geslapen en dat had ze Jack niet direct eerlijk verteld en toen dacht jack dat ze iets te verbergen had..
Thanks Rilana! Jaaa...ik wil ook weten wat dat voor walgelijks is! Spannend! Maar morgen mis ik het weer....herhaling maar kijken op internet!
Ben ook erg benieuwd! vind het erg goed dat Nick dit uitzoekt, Ludo moest eens weten wat ie in huis gehaald heeft!
ja idd volgens mij is het nog wel zo dat het Ludo en Nick tegen Maxime word dat zou pas echt smullen zijn
hoi dames, hier ook een gtst kijkster loop al een week achter OOPSSS hahaha lekker van een heel weekje terug kijken geen idee wat er zich nu afspeelt dus lees alles hierboven ook niet hahaha xx
Ja ik weet het wel ze heeft het kind van die vrouw ook "ingenomen" ik vond het heel erg sneu voor Jack de arme man en die Maxime wat was ze weer bezig he ? GRRR
Dat had ik ook ff gemist, mmm dit gaat Janine ook overkomen als ze niet oppast Ja ik ook! hoort van een vriendin dat Janine bij haar ex woont... komt ie daar wordt ie door iedereen aangekeken dat ie nie welkom is.. erg sneu voor em! @Starfish: dat zou me niet verbazen idd!