als GTST is afgelopen zie je altijd stukjes dat nog moet komen en dan zie je die vrouw met Nick zitten en dan verteld ze dat Ja idd echt zielig voor Jack en dan die vervelende Ludo die hem duidelijk maakt dat hij niet welkom is Het zou je maar gebeuren !
Ik vind die Maxime nu wel eng worden ja ze zeggen wel eens een kat in het nauw..... en lekker puh voor die b*tch Lorena hahahaha heb me kapot gelachen kreeg zij lekker even de deksel op haar neus !!
Whaha die Lorena met der nep beeldje lol en de kluis die leeg is hihi ik vond het einde wel weer heel vreemd die gozer die krullie voor een week bij hem wil hebben voor een ton!! En Charly die tegen sjors zo tekeer ging over dat boek van Danny lol
Ben echt benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren want vicky gaat GTST wel verlaten, misschien word ze ontvoerd of gaat ze uit vrije wil met die man mee ? Vind Noud wel een kanjer om zo te reageren die jongen houd echt van haar dex had har allang laten gaan met die vent alles voor geld toch ? Vind het nu wel heel erg spannend worden allemaal.
zit al met spanning voor de buis geweldig die annette barlo, haha.. eindelijk iemand die Nina tegen spreekt haha.. Lorena is een k*tw**f haha.. Nick gaat er ook uit trouwens.. wel jammer, vind m wel leuk
yup, zij was van de komedie Oppassen van vroeger Wel leuk dat er eindelijk een keer Nina tegenspreekt Ludo en Janine krijgen het wel weer erg gezellig!
Hoe weet je dat dan? Dat proberen ze toch altijd zo geheim te houden? Ik heb laatst het hele internet afgezocht en kon niks vinden! Ik wil niet dat het stopt..
werd ook wel tijd, het gedoe met die twee begint te lang te duren.. zal wel iets gebeuren met de zomerstop denk ik...als cliffhanger..
Ik denk idd dat het een cliffhanger wordt Nick zit er dan wel langer in dan verwacht (gelukkig! ) Gelukkig gaat Vicky nu eindelijk weg En die Ronja.. arme meid, heeft ze eindelijk een leuke vriend.. maakt ie het uit En Nina en Dex worden wel close!
Tja idd lullig voor Ronja, maar ik snap Danny wel Vicky is weg maar Noud ook Iemand een idee of die wel gewoon weer terug komt zonder Vicky ? Dat met Nina en Dex wordt wel iets
Hahaha Nina en Dex zullen idd wel een stel worden Volgens mij komt Noud wel terug, denk dat Vicky bij haar vader blijft wonen. Ik snap Danny ook wel, maar wel lullig voor haar..
Hahaha, ik wist niet dat er een heel topic was over GT/ST. Gezellig! Jammer dat er zoveel mensen weg gaan uit de soap. Ennuh.. ik moet hier niet te vaak komen kijken, anders blijft er niets verassends meer om naar te kijken
Aargh! Ik ga maandag 2 weken op vakantie, dan mis ik zoveel! Nouja, jullie kunnen me vast bijpraten als ik terug kom Ik wil dat Ludo en Janine iets met elkaar krijgen en dat Ludo dan Maxime het huis uit flikkert en dat Nick gelijk krijg! Zo!