eindelijk dan die maxime eruit, pff vind het een verschrikkelijk mens. Dus Nick vermoorden dan maar kan gtst weer leuker worden hopelijk
Nou Marjolein heeft weer een seizoen bijgetekend, dus ik denk dat ze niet dood zal gaan. Ik denk wel dat Nick een poging doet, en dat Maxime wint. Dus ik denk dat Nick dood gaat.
ff gegoogled: Maxime, gespeeld door Marjolein Keuning, is in eerste instantie door de schrijvers bedoeld als een gastrol van een klein jaar. Dat jaar zou er kort na de zomer op zitten. Acteur Christophe Haddad (Nick) is op eigen verzoek uit de serie geschreven. Zijn laatste opnamedag was op 5 juni. Aangezien er tussen opname en uitzending ongeveer een maand zit, zou ook dit mooi samenvallen met een overlijden. Alles lijkt er dus op te wijzen dat Nick iets verschrikkelijks overkomt op 2 juli, door toedoen van Maxime Sanders. Hij overlijdt mogelijk nog diezelfde aflevering of kort na de zomerstop. Dan moet ook duidelijk worden welke lijken Maxime zoal in de kast heeft. Ik geloof nog steeds niet dat zij echt familie is van de Sandertjes. De DNA-test die is gedaan, kan heel goed vervalst zijn. Grote vraag is dan: heeft zij na deze onthulling nog bestaansrecht in de serie, en wordt de gastrol een permanente rol? Of zien we Maxime kort na de start van het nieuwe seizoen ook niet meer terug?
Ik ben er weer na 2 weekjes vakantie. Geen tijd en zin om alle afleveringen op rtlgemist te kijken, dus wie kan me even kort vertellen wat er in de laatste 2 weken gebeurd is?
Welkom terug De belangrijkste gebeurtenissen: - Lorena heeft aan Bing bekend dat zij achter die explosie zit, ze zijn nog wel bij elkaar en Bing liegt voor haar in de rechtbank - Maxime is enorm aan het stoken tussen Charlie en Nick ivm Valentijn, Nick wordt op die manier steeds zwart gemaakt bij Charlie, die begint nu te twijfelen of Nick Valentijn slaat.. - Jack en Janine zijn uitelkaar, vanwege het gedoe met Nina. Ludo lijkt op zijn beurt nog van Janine te houden - Vicky en Noud zijn naar Australie - Ronja en Danny zijn uitelkaar - Martijn en Barbara groeien steeds meer naar elkaar toe. Dit was het volgens mij wel een beetje..
voor degene die de cliffhanger willen weten en hoe het af zal lopen hier de link : GoedeTijden - Dé GTST site! | Ook te bezoeken via gtweb.nl: CLIFFHANGER: Maxime vermoordt Nick, Bing achter tralies
Ik baal echt dat ze een jaar heeft bij getekend Het wordt dus een kl*te jaar GTST weet niet of ik het nog wel wil zien met haar erin
Zat er al op te wachten wanneer Lucinda (atwt) in de serie zou komen. Hoe lang blijft ze in de serie?
ja Lucinda dat vind ik echt leuk ik wist niet dat die zou komen ?? Ja vanavond cliff ben erg benieuwd alhoewel je toch niet gaat zien hoe dat gaat af lopen in september ongeveer pas.
heb alles al vooruit gelezen hoe alles gaat gebeuren ik hou me mond maar wel zin om te kijken vanavond, altijd leuk zo laatste aflevering dan is het weer hoop spanning vaak hoop ik.
Ik ben ook voor ludo en janine weer samen. Ik hoop dat volgend seizoen de dingen weer wat vlotter gaan want ik vond dat afgelopen seizoen veel dingen wel wat langdradig werden.
aaarggghhh, ik weet de cliffhanger wel maar niet de uitkomst, duh. maar ik zou het zooo niet uit kunnen staan als maxime nick vermoordt!! nick mag geen lieverdje zijn, maar die maxime oooooooooo, wat is die erg!!! nick moet winnen, zo niet dan moeten we gewoon met zijn allen de barricades op en gtst boycotten!!!. lorena kan ik ook al niet uitstaan, een beetje boos worden op sjors dat zij een slechte vriendin is?! pardon, zij houdt toch haar mond en stuurt zo haar partner de bak in!!! kortom gtst is niet goed voor de bloeddruk en zorgt hier voor veel frustraties!1 zo hehe, dat lucht op en nu lekker klaar gaan zitten straks, met flesje cola en zak chips!! veel kijkplezier voor iedereen!!!
Nou weet je wat ik denk?! Dat Maxime helemaal niet dood is, ze doet net alsof. En als Nick zich dan omdraait ofzo dan slaat ze alsnog toe. Jaja, zoiets zal het worden denk ik. Ik vond de cliffhanger trouwens niet zo spannend dit jaar moet ik zeggen!