Ik zal ook dan maar wat plaatsen...............hahahaha. Nog ongeveer 3 weken dan komt het er weer op...........joepie!!!
Maar weer ff iets plaatsen anders word het topic automatisch gesloten, GTST mag van mij wel weer terug komen, verveel me om 20 uur haha
Ja idd, normaal standaard om 20uur gtst en nu niets........... ga dan maar achter de laptop.......hahahaha
Ja ik mis gtst eigelijk ook wel. Is toch wel even lekker een half uurtje even naar iets te kijken waar je niet al teveel bij na hoeft te denken. Van mij mag het ook wel weer terug komen.
Van mij mag het ook wel weer beginnen, is toch ff een halfuurtje per dag lekker domweg tv kijken! haha (buiten atwt om dan )
Ik vind het echt heel jammer dat Nick (christophe haddad) uit de serie. Hij was de mooiste man van de serie en het was wel leuk dat er ook een keer een (half) arabier in de serie zat, ze hebben nu bijna alle nationaliteiten gehad denk ik haha
Tamara Brinkman vervangt Lieke van Lexmond in GTST Goede Tijden Slechte Tijden heeft opnieuw een bekende acteur aangetrokken voor een tijdelijke rol. Dit keer gaat het alleen niet om een nieuw personage maar om noodzakelijk kwaad. Lieke van Lexmond moet enkele maanden zwijgend doorbrengen door een operatie aan haar stembanden en kan daarom niet acteren. Aangezien de opnames van de soap deze week weer zijn begonnen, is er dus een vervangend acteur aangetrokken: Tamara Brinkman. Tamara is de vierde acteur die invulling geeft aan het karakter Charlie Fischer. Eerder waren dat Aukje van Ginneken, Toncy van Eersel en dus Lieke van Lexmond. Tamara is niet helemaal onbekend met het fenomeen soap; ze acteerde ook enige tijd in ONM. Verder werkte ze mee aan RTL Travel en programmas op kinderzender Nickelodeon. Wanneer Lieke weer invulling kan geven aan het karakter van Charlie, is nog niet bekend. Overigens staan er eerst nog wat afleveringen klaar met Lieke, opgenomen voor de zomerstop (en de operatie
Ik had er ook wat van gehoord heb het even opgezocht! Actrice Joke Bruijs gaat een gastrol spelen in soapserie Goede Tijden Slechte Tijden. RTL Nederland heeft een bericht daarover in De Telegraaf bevestigd. Bruijs gaat naar eigen zeggen ,,een gekke moeder'' spelen die na een verblijf in het buitenland terugkeert naar Nederland. De 57-jarige actrice is eind oktober voor het eerst in de serie te zien. In principe blijft ze twee maanden in het verhaal.
nog een weekie dan kunnen we weer soapen! heerlijk kijk er echt naar uit. gewoon even een halfuur lekker op de bank hangen en kijken. hoezo verslaafd ey